Dovolené v zahraničí rostou

Společnost Invia vznikla v roce 2000 s tehdejším názvem MojeDovolena.cz. Přejmenování firmy došlo v roce 2004. V Česku se nachází přes 100 většinou franšízových poboček.
Středa
04.02.2015
Cestovní agentura Invia, která prodává zájezdy online, prodala loni zájezdy za více než 3 miliardy. Rozšířila i počet franšíz.
 

Češi milují cestování. Dokazují to i výsledky cestovní agentury Invia, která své pobočky rozvíjí i pomocí franšízantů. Ta loni zprostředkovala dovolenou 260 tisícům turistů. Počet prodaných zájezdů tak navýšila meziročně o 55 %. Hodnota prodaných zájezdů dle předběžných výsledků překonala 3 miliardy korun. Minulý rok byl také ve znamení dosažení milníku v otevření 100. pobočky.

Navýšení počtu prodaných pobytů o 27 % a zároveň nárůst zájmu po zájezdech s vysokou kvalitou služeb svědčí o tom, že Češi rozhodně neztrácejí chuť cestovat. Přitom po oslabení koruny se hovořilo o tom, že bude rok 2014 poznamenán omezováním zahraničních dovolených a zdražováním pobytů. Tyto negativní prognózy se nepotvrdily,“ popisuje loňský rok Michal Tůma, marketingový ředitel cestovní agentury Invia.

V průměru cestovatelé investovali do zakoupených pobytů 12 370 Kč na osobu, což představuje meziroční nárůst jen o 179 Kč. „Češi si zároveň na svých cestách rádi dopřávali vysoký komfort. Celkem 72 % zákazníků cestovní agentury Invia loni zvolilo dopravu letadlem a 51 % zákazníků preferovalo all inclusive pobyty,“ dodává Michal Tůma. Nejvíce lidí jezdilo do Řecka, kde poptávka po zájezdech do této země vzrostla o 43 %.

Cestování se stalo nejoblíbenější zálibou všech věkových kategorií. Češi totiž za cestování utrácí čím dál více, jen za první pololetí roku 2014 utratili dle Českého statistického úřadu v zahraničí 50 miliard korun. Některé cestovní agentury a kanceláře využívají pro rozvoj i franšízing. Mimo zmíněné společnosti Invia franšízu využívá i cestovní kancelář Exim Tours.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014