08.02.2015

Přírodní kosmetika v popředí

Firma Yves Rocher vkročila do nového roku úspěšně. V nabídce má pro franšízanty další pobočky.

Jednou z oblíbených franšíz, o kterou mají začínající podnikatelé zájem, je kosmetická firma Yves Rocher. Společnost pocházející z Francie může směle mluvit o úspěchu, v Česku si její přípravky vyrobené z rostlin zákazníci kupují už 25 let. Firma Yves Rocher většinu svých poboček řídí jako vázanou franšízu, tedy dává svou pobočku franšízantovi do pronájmu.

pobočka

Dohromady se v Česku nachází 56 poboček kosmetické firmy Yves Rocher. Polovina z nich se rozvíjí na bázi franšízy.

Počet vlastních poboček Yves Rocher dosahuje počtu 29, z čehož do 5 hledá firma franšízanty. „Rádi bychom našli vhodné franšízanty do našich prodejen v Karlových Varech, Teplicích, Liberci, Mladé Boleslavi a Jihlavě,“ vyjmenovává lokality manažerka franšízové sítě Zuzana Rabíková a dodává, že na jaře k nim přibude ještě prodejna v Táboře.

V síti Yves Rocher se objeví i typicky čistá franšíza, což znamená, že franšízant není v podnájmu Yves Rocher. Není jich však mnoho. V nejbližší době společnost takovou otevře v Českých Budějovicích. Pobočky se dočká i Kladno, v něm bude držena v rukou Yves Rocher.

Mohlo by se zdát, že trh kosmetiky nalezl už svůj vrchol, ale není tomu tak. Právě naopak, jelikož trh získává nové zákazníky – muže. „Nejen my, ale i ostatní kosmetické firmy reagují na zvyšující se poptávku mužů o péči o pleť,“ upozorňuje na trend Zuzana Rabíková s tím, že ženy zase touží po sjednocené a bezchybné pleti.

Zároveň si také zákazníci více uvědomují dopad na životní prostředí a vyhledávají výrobky společností, pro které je otázka ochrany biodiverzity důležitou hodnotou.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank