Síť Bageterie Boulevard, za kterou stojí společnost Crocodille, čítá 21 provozoven, z čehož 13 je franšízových. Letos se očekává otevření minimálně čtyř dalších.
Pondělí
09.02.2015
Franšízový koncept Bageterie Boulevard zaplňuje Prahu. Chystá se na modernizaci provozoven a pokukuje po zahraničí.
 

Franšízová síť obložených baget Bageterie Boulevard si vytvořila v Česku už své jméno. Společnost Crocodille, která stojí za tímto franšízovým konceptem, dokázala, že může konkurovat i zavedeným americkým fastfoodovým řetězcům. Loni se jí podařilo otevřít rovnou 3 pobočky a letos připravuje další. Mimo to se rozhodla pro rekonstrukci stávajících provozoven.

Pracovali jsme v loňském roce na přípravě rekonstrukce některých stávajících poboček dle nového designového stylu BB v rámci tzv. urban leisure. Na základě toho jsme přestavěli provozovnu Na Pořící. Další budou následovat,“ dodává manažerka pro franšízu a expanzi Bageterie Boulevard Markéta Krejčíková. Modernizace měla být letos hlavním plánem firmy, nicméně poptávka si žádala další rozšíření.

Praha zůstává hlavním městem pro Bageterii Boulevard. Brzy se na další restaurační jednotku může těšit Obchodní centrum Černý Most, kde již firma začala se stavebními pracemi a otevření se očekává na přelomu února a března. I přesto, že je v Praze nejvíce poboček, firma stále cítí, že je velký potenciál, kam  expandovat. „Chybíme určitě v lokalitách jako například I.P.Pavlova či Anděl, kam bychom též chtěli v nejbližší době směřovat,“ dodává Markéta Krejčíková.

Bagety na několik způsobů mohou zákazníci ochutnat i na dalších místech České republiky. První pobočka se letos také objeví v druhém největším městě, Brně. „Příprava je v plném proudu a první BB by se zde měla objevit v květnu,“ říká Markéta Krejčíková. Brno se stane 7. městem, kde se dá BB najít.  Firma také v tomto roce připravuje dostavbu drive thru k pobočce na Borských Polích a vlastní taky první Drive trhu v blízkosti O2 Arény v Praze.

Mimo Česko se rozvíjí Bageterie Boulevard zatím na Slovensku. Nicméně expanze do sousedních států se chystá. Aktuálně se dokončují plány na rozvoj na německém a rakouském trhu.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014