ERA má dnes více než 700 konzultantů ve 30 zemích (např. Polsko, Maďarsko, Rakousko, Německo, Švýcarsko, Velká Británie, USA, aj.)
Úterý
17.02.2015
Partnerský systém Expense Reduction Analysts zaznamenal loni růst obratu o 150 %. Upevňuje tak nadále pozici v Česku a hledá další partnery.
 

„Cost cutting“ aneb osekání nákladů má jako hlavní byznys společnost Expense Reduction Analysts (ERA), jež se u nás rozvíjí pomocí partnerů na základě franšízové licence. Letos firma započala svůj pátý rok fungování a českému zastoupení se podařilo za dobu svého působení upevnit pozici, čímž projekty na redukci nákladů pro firmy už zvládá s menší pomocí zahraničních spolupracovníků.

Snižování nákladů je v dnešní době byznys, který zažívá rostoucí tendence, a to především v době, kdy firmy kladou větší důraz na šetření. „Musím říci, že v loňském roce se nám podařilo meziročně zvýšit příjmy z klientských projektů o 150 %. Je to velmi potěšující a hlavně povzbuzující výsledek pro všechny současné partnery, protože v průmeru si každý z členů českého týmu vydělal za rok více, než je samotná cena franšízové licence. Především jeden z nově příchozích partnerů může být nadmíru spokojen, protože jeho investice do franšízy se během 9 měsíců fungování pod hlavičkou ERA vrátila téměř dvakrát,“ popisuje úspěchy držitel master-franšízové licence pro Českou a Slovenskou republiku Jiří Rybár.

Povědomí o značce ERA a obchody rostou, což vede společnost k plánu neustále zvyšovat jak zaměstnanecké kapacity, tak hledat další partnery. „Získáním dalších 2 až 3 nových partnerů do české ERA bych rád zároveň rozšířil nejenom její kapacity, ale také přispěl ke zvýšení univerzálnosti, potažmo samostatnosti českého týmu v rámci evropských struktur ERA,“ říká Jiří Rybár. Firma by také chtěla pokračovat v navyšování obratu, letos by ráda docílila jeho zvýšení o 80 %.

Partnerská licence pro zájemce o koncept ERA vyjde na 35 tisíc eur (téměř 1 milion korun). Výhodou franšízového konceptu ERA je i v tom faktu, že partneři úzce spolupracují s ostatními partnery po celé Evropě. Nejvíce čeští partneři participují na slovenském trhu, který sklízí úspěchy jak ve zvyšování počtu zakázek, tak v počtu partnerů.

Čeští partneři si samozřejmě pochvalují určitou kulturní, ale hlavně jazykovou blízkost, která umožňuje velmi hladkou realizaci projektů. Nicméně, jistá obchodní specifika jsou zde velmi patrná, čímž se potvrzuje smysluplnost řízení strategie rozvoje tohoto trhu člověkem znalým místních poměrů,“ komentuje spolupráci s nejbližším sousedem Jiří Rybár.