20.02.2015

Jídlo pro zdraví

Franšízový koncept Fitness food menu se už úspěšně rozjíždí také na Slovensku. Firma už si brousí zuby i na polský trh.

Každý den zdravé jídlo přímo na míru. Takové objednávky vyřizuje společnost  Fitness food menu se svým stejnojmenným franšízovým konceptem. Fitness Food Menu se v roce 2014 objevilo nově v devíti městech v ČR a ve 14 městech na Slovensku, kde jsou obsluhovány ze dvou výroben. 

FFmenu krabicky Foto Volf

V Česku firma Fitness food menu zahájila činnost v roce 2010. Dnes působí v Česku a na Slovensku a chystá se do Polska.

V roce 2015 je zatím na březen plánováno spuštění pobočky Karviná, Český Těšín, Havířov, Třinec, Jablunkov. Tato města budou obsluhována novou výrobou ve městě Karviná. Plán v roce 2015 je rozšířit naše služby v regionu jižních Čech, kde zatím naše služby poskytujeme pouze v Českých Budějovicích,“ dodává jednatel společnosti Tomáš Volf. Nejbližší prioritou pro firmu je také získat franšízové partnery v Jindřichově Hradci a Humpolci a v severních Čechách.

Loni bylo pro Fitness food menu největším úspěchem vstup na slovenský trh, kde master-franšízový partner otevřel vlastní pobočku v Bratislavě a obhospodařuje mimo hlavní město také Senici, Trnavu a Malacky. „Slovenskému master-franšízantovi se podařilo už otevřít 2 franšízové výrobny a díky nim obhospodařujeme už 14 měst,“ říká Tomáš Volf.

Brzy by mohli jídla Fitness food menu jíst i zákazníci z Polska. Tam se firma rozhodla po Česku a Slovensku rozšířit své služby. V současné době jedná s podnikateli o master-franšízovou licenci na polském trhu. „Chtěli bychom zde odstartovat spolupráci přípravou výroby jídla pro první pobočku,“ doplňuje pro Franchising.cz Tomáš Volf.

Novinky však chystá franšízový koncept Fitness food menu i uvnitř sítě. Letos firma pro zákazníky chystá ve spolupráci s dalšími společnostmi z oboru balíčky Proměny, které v blízké době představí. Pro franšízanty zase pomoc při získání levnějšího operativního leasingu. „Naší snahou je přicházet každý rok s novinkami jak pro koncové zákazníky tak i pro franšízanty,“ uzavírá Tomáš Volf.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank