Flexibilní pro děti
Děti rostou a tím také jejich potřeby týkající se nábytku. Proto i on by se měl vyvíjet s nimi. Přesně takové heslo ctí dánský výrobce nábytku pro děti Flexa, který usiluje o vstup na tuzemský trh s cílem vybudovat zde franšízovou síť obchodů s dětským nábytkem.
„V konceptu Flexa my netvoříme nábytek, který je jen krásný, ale mají také účel. Snažíme se jím stimulovat dětskou zvědavost a kreativitu skrz naše produkty. Chceme je nabídnout i dětem v Česku a na Slovensku. Proto hledáme vhodné franšízové partnery,“ říká Chan Le, European Retail Manager ve společnosti Flexa. Firma nemá vytipovány oblasti, kde chce otevřít první obchody, možnosti tak mají podnikatelé z celého Česka.
Zájemci o franšízovou licenci se musí připravit na vyšší počáteční investice, které se pohybují mezi 120 až 150 tisíci eury (3,3 až 4,2 miliony korun). Tyto vynaložené finanční prostředky pokryjí vybavení obchodu, jeho spuštění a také franšízovou licenci Flexa. Co se týká limitů na prostor, nemá Flexa vysoké požadavky. „Náš koncept je flexibilní, takže je vhodný jak pro nákupní centra, tak v kamenných pobočkách v centrech měst,“ dodává Chan Le.
Franšízový koncept Flexa už funguje více jak 40 let a lidé mohou nábytek nakoupit už ve 40 krajinách světa prostřednictvím více jak 140 poboček. Uspět může i u nás, bude však záležet na marketingové strategii, kterou firma zvolí. Firmy s nábytkem v Česku volí rozvoj prostřednictvím vlastních obchodů, jelikož franšíza se jim nevyplatí. Zdá se, že Flexa to chce změnit.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář