Společnost Doktor Klain působí v šesti českých městech. Čtyři optiky provozuje firma sama, další dvě pak mají na starosti franšízanti.
Pondělí
09.03.2015
Síť optik Doktor Klain loni franšízové pobočky neotevírala. O to více má sil do rozvoje v letošním roce.
 

Cílem značky je dostat se do všech krajů naší země, to jak prostřednictvím franšízantů, tak i díky otevírání dalších vlastních poboček. Chce dále navázat na ekonomické úspěchy, kterých dosáhla v loňském roce. „Obraty naší franšízové sítě v loňském roce překonaly naše očekávání,“ říká Dagmar Valášková ze společnosti Doktor Klain s tím, že o zájem potenciálních franšízantů nemá koncept nouzi. Čas však zabírá následné jednání a hledání vhodných lokalit.

Optiky však svou šanci nevidí jen na tuzemském trhu, ačkoli ten pro pobočky Doktor Klain stále představuje prioritu. Do zorného pole zákazníků a franšízantů se chce dostat i v dalších zemích. „Do budoucna bychom měli zájem otevřít pár provozoven i v sousedních státech, především pak na Slovensku, v Polsku a Německu,“ doplňuje Valášková.

Momentálně u nás má značka Doktor Klain šest poboček, z nichž dvě jsou v rukách franšízantů. Jde o optiky v Ostravě a Olomouci. Kromě rozvoje sítě se musí firma také vypořádávat s konkurencí, která dle Dagmar Valáškové neustále roste. Téměř jako v každém oboru. „Je tedy samozřejmé, že se snažíme být co nejvíce konkurenceschopní. Toho se snažíme docílit především nejnižšími prodejními cenami, atraktivitou prostředí a neustále se zlepšujícími prodejními dovednostmi,“ dodává Valášková.