16.03.2015

Úspěch z farmy

Další růst zisku. S takovým výsledkem počítají i letos majitelé franšízové sítě Náš Grunt.

Řetězec obchodů s farmářskými potravinami v loňském roce poprvé překonal magickou hranici 100 milionů, když jeho zisk vzrostl meziročně o 60 milionů na 149,8 milionu korun. S růstem počítají majitelé konceptu i v letošním roce. Tradičními lákadly pro zákazníky byla farmářská vejce, máslo, dále poctivé uzeniny, kváskový chléb anebo kuřecí maso od domácích dodavatelů.  

Interiér prodejny Náš Grunt, nakupující zákaznice a prodavačka Foto Náš Grunt

Společnost Náš grunt je ryze českou společností fungující na principu franšízy a vlastních kamenných obchodů. Společnost vznikla v roce 2010 a zaměřuje se na prodej tradičních českých potravin od malých a středních producentů.

Rok 2014 byl pro Náš grunt také ve znamení dalšího rozšiřování pobočkové sítě. Provoz zahájila například franšízová prodejna v Brně nebo v Uherském Hradišti nebo nové obchody v Praze, Liberci, Ostravě nebo Plzni.

Letos se bude síť silně zaměřovat na zúročení výhod z jejího rozsahu, přípravu nových služeb, rozšíření sortimentu a otevření nových prodejen. „Naše aktivity budou směřovat mimo jiné i směrem na internet. Chystáme nový partnerský e-shop, takže si kvalitní potraviny z Našeho gruntu budou moci zákazníci objednat online v pohodlí svého domova,“ říká spolumajitel Našeho gruntu Jiří Málek s tím, že kromě toho chce být Náš grunt více vidět na celorepublikové i lokální úrovni.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank