Paříž představila novinky

Na veletrhu se představila řada konceptů, které byly zaměřeny na péči o seniory. Ty by měly prostor uspět i u nás, kde zatím franšízové koncepty s tímto zaměření nepůsobí ve velké míře.
Sobota
28.03.2015
Fastfoody, kavárny, obchody s mraženými jogurty, realitní sítě a fitness centra. To vše bylo letos k vidění na Franchise Expo Paris.
 

Od 22. do 25. března se ve francouzském hlavním městě konala největší franšízová akce v Evropě – Franchise Expo Paris. Už přes 30 let se na této mezinárodní akci setkávají společnosti z různých oborů, aby představily svůj osvědčený franšízový koncept. Konference Franchise Expo Paris se řadí mezi největší franšízové akce na světě. Oficiálním partnerem této akce je i společnost PROFIT system.

Jedním ze zajímavých trendů, které letošní ročník odhalil, byla popularita sítí zaměřená na péči o starší a nemocné lidi. Koncepty jako Senior Compagnie nebo Merci + zde představily své nabídky. A to jak franšízových licencí, tak i služeb, které se neomezují jen na budování domů pro seniory či ošetřovatelskou péči. Síť Merci+ se zaměřuje například na úklid v domech a bytech seniorů, prvně jmenovaná síť pak staví na zprostředkovávání společnosti pro seniory.  

Součástí programu pařížské výstavy bylo také vyhlášení Nejlepší franšízové sítě Franchise Expo 2015. Tento titul získala domácí společnost Isocomble zabývající se již více než 35 let zateplováním budov a na francouzském trhu má 32 poboček.

Výstavy se letos zúčastnilo více než 500 vystavovatelů z 90 různých oblastí podnikání, a to nejen z Francie, ale i ze zahraničí. Zhruba 100 konceptů pak bylo na největším franšízovém veletrhu v Evropě poprvé. Co se týče návštěvnickému ohlasu, letošní ročník si nenechalo ujít přes 37 tisíc lidí.


Populární na fóru

Kolik může stát pronájem v nákupním centrum?

Dobrý den, souhlasím s Darsi... Já se zajímala o pronájem v Avionu a tam mě byla nabídnutá cena 61000 Kč za 52 m2. Nakonec jsem to teda nevzala, protože bysme to...

3 komentář(e)
posledni 14.10.2018
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017