28.03.2015

Paříž představila novinky

Fastfoody, kavárny, obchody s mraženými jogurty, realitní sítě a fitness centra. To vše bylo letos k vidění na Franchise Expo Paris.

Od 22. do 25. března se ve francouzském hlavním městě konala největší franšízová akce v Evropě – Franchise Expo Paris. Už přes 30 let se na této mezinárodní akci setkávají společnosti z různých oborů, aby představily svůj osvědčený franšízový koncept. Konference Franchise Expo Paris se řadí mezi největší franšízové akce na světě. Oficiálním partnerem této akce je i společnost PROFIT system.

Výstavní stánek na Franchise Expo Paris 2015 Foto PROFIT system

Na veletrhu se představila řada konceptů, které byly zaměřeny na péči o seniory. Ty by měly prostor uspět i u nás, kde zatím franšízové koncepty s tímto zaměření nepůsobí ve velké míře.

Jedním ze zajímavých trendů, které letošní ročník odhalil, byla popularita sítí zaměřená na péči o starší a nemocné lidi. Koncepty jako Senior Compagnie nebo Merci + zde představily své nabídky. A to jak franšízových licencí, tak i služeb, které se neomezují jen na budování domů pro seniory či ošetřovatelskou péči. Síť Merci+ se zaměřuje například na úklid v domech a bytech seniorů, prvně jmenovaná síť pak staví na zprostředkovávání společnosti pro seniory.  

Součástí programu pařížské výstavy bylo také vyhlášení Nejlepší franšízové sítě Franchise Expo 2015. Tento titul získala domácí společnost Isocomble zabývající se již více než 35 let zateplováním budov a na francouzském trhu má 32 poboček.

Výstavy se letos zúčastnilo více než 500 vystavovatelů z 90 různých oblastí podnikání, a to nejen z Francie, ale i ze zahraničí. Zhruba 100 konceptů pak bylo na největším franšízovém veletrhu v Evropě poprvé. Co se týče návštěvnickému ohlasu, letošní ročník si nenechalo ujít přes 37 tisíc lidí.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank