Masivní expanze pokračuje
Posledním přírůstkem je pět nových obchodů, které od začátku roku značka zprovoznila. Najdeme je v pražském obchodním centru Eden, v Brně Slatině, novém kladenském Centralu Kladno, Čelakovicích a Kopřivnici. Dohromady se tak pro domácí potřeby můžeme vypravit v České republice do 58 prodejen této značky.
Se svými expanzními plány však firma stále nekončí. „Momentálně máme v přípravě minimálně devět nových poboček. Mimo jiné by se měli prodejny ORION dočkat obyvatelé Kutné Hory, Mariánských Lázní, Chrudimi, Vrchlabí, nebo Jaroměři,“ prozrazuje Tomáš Maloch, obchodní manažer sítě ORION. Právě tato města svědčí o tom, že franšíza tohoto původem českého konceptu není určena jen pro velká města. Šanci na připojení se k síti tak mají i podnikatelé z měst menších.
ORION nezahálí ani u našich východních sousedů, kde se také rozvíjí prostřednictvím franšízových partnerů. „Již počátkem roku byla otevřena prodejna v Bratislavě. Měsíc na to v Trenčíně v OD Kinekus a čeká nás Liptovský Mikuláš, Košice, Prešov, Zlaté Moravce, Čadca, Trnava, Poprad,“ vyjmenovává Tomáš Maloch. Momentálně na Slovensku najdeme 6 prodejen ORION – slovenský obchod pre domácnosť. Nicméně do konce roku má firma za cíl jejich počet výšit na 12 prodejních jednotek.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář