Káva ze Slovenska
Značka, která začala na slovenském trhu fungovat v červnu loňského roku, si vytýčila poměrně smělé cíle. Během pěti let chce otevřít 70 až 150 franšízových poboček, které chce mít nejen doma, ale nebrání se ani vstupu na náš trh. „Během pár měsíců jsme připravili jako jeden z potenciálních prodejních kanálů celý koncept tak, aby byl schopen nabídnout nejen zajímavý sortiment, ale také podporu a péči o franšízantů, " vzpomíná jednatel společnosti Štrbské Presso Michal Pollák.
Jak majitel značky zmiňuje, Štrbské Presso bylo postaveno pro široké masy Čechů a Slováků, kteří vyhledávají kvalitní kávu. Proto v budoucnu by velmi rádi s konceptem vstoupili i na český trh. Vyloučena však není ani expanze na další trhy. "Ne však s tímto názvem. Pro zahraniční trhy máme připravené jiné alternativy se stejným logem, např. Alpine Espresso," upozorňuje Pollák.
Koncept "Micro coffe Shop" Štrbské Presso nabízí alternativu malého obchodu s kavárničkou, jde tedy o nízkonákladové zřízení. Ve vztahu k tomuto, franšízantem může být začínající podnikatel či "páry", které se přímo nebo částečně účastní pracovního procesu. "Samozřejmě tento projekt je možné přizpůsobit dle potřeb i pro větší kavárenské provozy," dodává Pollák.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!