Síť prodejen Husky chce proniknout i na zahraniční trhy. Momentálně jedná o vytvoření sítě obchodů v Litvě.
Úterý
14.04.2015
Franšízová síť outdoorových prodejen si stále drží svou pozici na trhu.
 

Podle manažera obchodního sítě Husky Milana Ponrta to však není samozřejmost a vězí za tím spousta práce. Letošní rok je totiž pro značku ve znamení boje s nepříjemným vývojem kurzu eura a dolaru. „Bohužel se tento vliv musel projevit i na koncových cenách našich produktů,“ vysvětluje Milan Ponrt.

Ani to však značce nebrání v dalším rozvoji pobočkové sítě u nás. „Letos bychom chtěli předat franšízantům zavedené prodejny ve Zlíně a Pardubicích. Pokud se nám pak naskytne vhodný prostor, máme v plánu otevřít franšízové pobočky v Ostravě a Ústí na Labem,“ doplňuje Ponrt s tím, že Husky dále hledá vhodné místo pro zrřízení prodejny na pražském Smíchově. Právě tam byla síť nucena loni obchod uzavřít, a to kvůli vypršení nájemní smlouvy a jejímu neprodloužení.

Momentálně funguje na tuzemském trhu 19 obchodů Husky, z nichž 13 jich společnost provozuje sama, a o provoz zbylých šesti se starají franšízoví partneři. S jejich využitím počítá značka i nadále, a to proto, že se jí franšízový způsob rozvoje osvědčil. „Hlavní přínos u franšízových poboček vnímáme jako znalost daného města, Přesné zacílení a oslovení zákazníka a s tím spojení marketingové aktivity,“ říká Milan Ponrt. Husky však pracuje i na expanzi do zahraničí. S distributory tak řeší možnosti otevření pobočkové sítě v Litvě.