20.04.2015

Směr Morava

CrossCafe má u nás 20 poboček, další čekají na otevření.

Pět nových kaváren otevřela v loňském roce tuzemská síť kaváren CrossCafe. Díky tomu má dnes firma CrossCafe Original na trhu 20 poboček, které všechny provozují franšízoví partneři konceptu. „V brzké době otevřeme další dvě kavárny na Moravě. Jsme krátce před otevřením kavárny v Olomouci, po ní bude následovat kavárna v Havířově. Další jsou výhledově v  plánu, stejně tak jako lokality,  do kterých chceme zaměřit svoji pozornost,“ říká Petr Tobiáš, manažer pro rozvoj franšízy CrossCafe.

Kavárna CrossCafe interiér Foto CrossCafe Original

Úspěch franšízové sítě kaváren CrossCafe je známý i v zahraničí. Ačkoli značka dostává nabídky na rozšíření sítě v cizině, nejprve chce adekvátně pokrýt tuzemský trh.

Podle Petra Tobiáše posouvá rozvoj prostřednictvím franšízantů síť kaváren kvalitativně dopředu, získávají od nich rychlou zpětnou vazbu. Přiznává však, že nic nejde jen tak mimochodem, je za tím spousta práce. Jak na straně partnerů, tak i na straně franšízora. „S rozvojem sítě a s rostoucím počtem franchisantů vyplouvají na povrch situace, které nás někdy opravdu překvapí, ale tak to bývá se vším, co děláte pořádně. Stále je co zlepšovat, to je jasné. To bude nekonečný proces, neboť koncept neustále rozvíjíme a to sebou přináší nové a nové věci a s tím spojené potíže, které se nám však daří řešit,“ doplňuje Tobiáš.

Naše místo je v Česku

Momentálně se chce společnost CrossCafe Original chce soustředit na domácí trh, a to i přesto, že dostává řadu nabídek nejen z okolních států. Zájem o otevření řetězce mají nejen v Německu, Polsku a na Slovensku. Nabídky přišly i z Dálného východu.

 „Jsme přesvědčeni, že naše místo je v současné době zde v Čechách. Do našeho konceptu jsme investovali veliké finanční prostředky, spousty energie a podařilo se nám u nás to, co zatím nikomu jinému. Uvedli jsme na trh originální český franchisový koncept kaváren, který svoji kvalitou je minimálně srovnatelný se zahraničními, ale díky lokálnímu původu v lecčem tyto zahraniční  koncepty překonává,“ doplňuje Petr Tobiáš s tím, že dokud značka adekvátně nepokryje lokální trh, do zahraničí se nechystá.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank