Úspěch franšízové sítě kaváren CrossCafe je známý i v zahraničí. Ačkoli značka dostává nabídky na rozšíření sítě v cizině, nejprve chce adekvátně pokrýt tuzemský trh.
Pondělí
20.04.2015
CrossCafe má u nás 20 poboček, další čekají na otevření.
 

Pět nových kaváren otevřela v loňském roce tuzemská síť kaváren CrossCafe. Díky tomu má dnes firma CrossCafe Original na trhu 20 poboček, které všechny provozují franšízoví partneři konceptu. „V brzké době otevřeme další dvě kavárny na Moravě. Jsme krátce před otevřením kavárny v Olomouci, po ní bude následovat kavárna v Havířově. Další jsou výhledově v  plánu, stejně tak jako lokality,  do kterých chceme zaměřit svoji pozornost,“ říká Petr Tobiáš, manažer pro rozvoj franšízy CrossCafe.

Podle Petra Tobiáše posouvá rozvoj prostřednictvím franšízantů síť kaváren kvalitativně dopředu, získávají od nich rychlou zpětnou vazbu. Přiznává však, že nic nejde jen tak mimochodem, je za tím spousta práce. Jak na straně partnerů, tak i na straně franšízora. „S rozvojem sítě a s rostoucím počtem franchisantů vyplouvají na povrch situace, které nás někdy opravdu překvapí, ale tak to bývá se vším, co děláte pořádně. Stále je co zlepšovat, to je jasné. To bude nekonečný proces, neboť koncept neustále rozvíjíme a to sebou přináší nové a nové věci a s tím spojené potíže, které se nám však daří řešit,“ doplňuje Tobiáš.

Naše místo je v Česku

Momentálně se chce společnost CrossCafe Original chce soustředit na domácí trh, a to i přesto, že dostává řadu nabídek nejen z okolních států. Zájem o otevření řetězce mají nejen v Německu, Polsku a na Slovensku. Nabídky přišly i z Dálného východu.

 „Jsme přesvědčeni, že naše místo je v současné době zde v Čechách. Do našeho konceptu jsme investovali veliké finanční prostředky, spousty energie a podařilo se nám u nás to, co zatím nikomu jinému. Uvedli jsme na trh originální český franchisový koncept kaváren, který svoji kvalitou je minimálně srovnatelný se zahraničními, ale díky lokálnímu původu v lecčem tyto zahraniční  koncepty překonává,“ doplňuje Petr Tobiáš s tím, že dokud značka adekvátně nepokryje lokální trh, do zahraničí se nechystá.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014