Body Concept i Depil Concept hledají v České republice master-franšízové partnery. Zájem však mají i o jednotlivé franšízanty, kteří by pod jejich hlavičkou chtěly rozjet byznys.
Středa
22.04.2015
Na českém trhu chybí větší síť kosmetických center. Značky z Portugalska ji chtějí vytvořit.
 

Tuzemský kosmetický trh je roztříštěný. Existuje na něm celá řada menších kosmetických salonů, depilačních center či nehtových studií. Právě tato situace nahrává konceptům, které zde chtějí otevřít celou síť provozoven. Mezi ně patří i značky Body Concept a Depil Concept, které u nás hledají partnera, který by na základě master-franšízové licence u nás pobočky těchto dvou brandů rozvíjel.

Původem portugalský koncept tak chce dát příležitost českým podnikatelům, jejichž výhodou je znalost zdejšího prostředí. Master-franšízant bude totiž moci síť rozšiřovat prostřednictvím dalších franšízových partnerů, čímž může efektivně a poměrně rychle obsadit různé regiony naší země a hlavně získat poměrně rychle zpět svou investici na koupi master-franšízové licence.

„Využití franšízingu jako způsobu rozvoje v oblasti kosmetických salonů je ve světě poměrně časté. Provozovatelé franšízových poboček mohou těžit právě z „členství“ v síti, které pomáhá zejména z pohledu marketingu. Franšízor pak má určitou jistotu, že cílem franšízanta bude dosáhnout zajímavého zisku, a to díky dodržování kvalitativních standardů nastavených franšízorem,“ říká Gabriela Petrová z poradenské společnosti PROFIT system.

Značky Body Concept a Depil Concept mohou dát díky franšízingu příležitost i pro stávající provozovatele kosmetických salonů či depilačních center. Pokud by měly zájem začlenit se do jejich sítě, i oni se mohou ucházet o franšízovou licenci.