27.04.2015

První rok za námi

Koncept Parky´s má za sebou první rok fungování. O jeho hodnocení se v rozhovoru týdne postaral Petr Štumpf, project manager této značky. Prozradil i plány do budoucna.

Jaký byl první rok franšízového konceptu Parky´s?

První franšízový rok byl pro celý tým velmi náročný a rád bych i touto cestou všem našim partnerům poděkoval za dosavadní spolupráci na konceptu Parky´s. Dokončili jsme několik výběrových řízení tak, abychom našim partnerům mohli nabízet komplexní služby a oni se mohli soustředit především na samotný provoz a budování zákaznických zkušeností. Dnes umíme, za využití vlastní logistické společnosti v rámci koncernu, nabídnout závoz všech surovin na jednotlivé provozy po celé České republice několikrát do týdne. Kromě samotných surovin na přípravu HotDogů jsme schopni zavážet suroviny pro další produkty z naší nabídky, například nápoje společnosti Kofola či kávový sortiment pod naší značkou Parky´s,včetně technologie pro její přípravu.

Petr Štumpf, Parky´s Foto Parky´s

Franšízoví partneři, znalí lokálního prostředí, Parky´s pomáhají v udržení kvalitního servisu lokálním zákazníkům a budování lokálního marketingu.

Co ještě franšízantům nabízíte?

Našim partnerům také nabízíme centrálně řešený pokladní systém, který je možné upravit na „míru“. To vše umíme spojit s naším originálním designem, který má stejně vysoký standard jako naše párky s vysokým obsahem masa. Současně jsme zaznamenali obrovský zájem o náš koncept a evidujeme již několik stovek došlých žádostí o spolupráci. Nyní jsme vybrali přes 70 zajímavých partnerů a s některými z nich, již finalizujeme smlouvy o spolupráci.  

Proč jste se pro rozšiřování sítě rozhodli využít cestu franšízingu?

Pro franšízing jsme se rozhodli především z provozních důvodů. Centrála se soustředí na výběr a výrobu kvalitních surovin, efektivní logistiku a budování povědomí o značce na celorepublikové úrovni. Jednotliví franšízoví partneři, znalí lokálního prostředí, nám nejlépe pomáhají v udržení kvalitního servisu našim lokálním zákazníkům a budování lokálního marketingu.

Jaké máte plány, například v horizontu dalších dvou let, co se rozšiřování sítě týká?

V letošním roce jsme se také rozhodli otevřít několik vlastních provozoven. Tyto provozy budou kromě jiného tvořit tréninkové zázemí pro naše partnery, zároveň budou plnit významnou funkci  při zavádění nových produktů do naší nabídky. Letos se mohou zákazníci těšit na naše pobočky v Obchodním centru Černý Most, v Obchodním centru Chodov, na Kladně, v Brně a od září znovu i na Masarykově nádraží v Praze. V letech následujících bychom rádi otevírali ročně 3 až 5 poboček pod hlavičkou Kosteleckých uzenin.

Kolik poboček podle Vás může český trh pojmout?

V současné době je již dokončen průzkum trhu a v plánu je realizovat až 150 odběrných míst do roku 2018.  Soustředit se chceme především na formát shop-in-shop, což znamená začlenění konceptu Parky´s do již existujícího provozu. Výhodou shop-in-shop konceptu jsou minimální nároky na prostor a investici. Velkou výhodou jsou i minimální nároky na zázemí provozovny, jelikož partnerům dodáváme suroviny předpřipravené a není je nutné předem jakkoliv upravovat. Hledáme partnery, kteří např. provozují čerpací stanice, convenience stores, bistra, pekařství či bar bez kuchyňského zázemí. Hledáme ale i ty, kteří se rozhodli pře-brandovat stávající provoz rychlého občerství na koncept Parky´s.

Uvažuje Parky´s i o expanzi do zahraničí?

V horizontu dvou let bychom rádi vstoupili na zahraniční trhy, kde jsme schopni využít bohatých zkušeností ostatních společností v rámci koncernu. V plánu je vstup na slovenský, maďarský, německý a polský trh. Ostatně, již dnes evidujeme několik zájemců, a to především ze Slovenska.  S jedním z partnerů jsem již ve fázi pokročilého jednání o realizaci provozovny v Polsku.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank