27.04.2015

Zájem o franšízing sílí

Více než 600 návštěvníků si během dvou dnů našlo cestu na Výstavu pro podnikání a franchising.

Od 22. do 23. dubna se tak mohli seznámit s nabídkou 27 vystavovatelů, kteří prezentovali na 58 značek. A nešlo jen o franšízové sítě z České republiky nebo Slovenska. Zájemci se mohli seznámit i s příležitostmi z dalších zemí jako Rakousko, Německo, Dánsko nebo Spojené státy americké.

Výstava pro podnikání a franchising, prezentace Aleš Kotěra, Náš Grunt Foto ČAF

Návštěvnost letošního ročníku Výstavy pro podnikání a franchising byla vyšší než v loňském roce. Vyšší byl i počet prezentovaných franšízových značek.

Co se týče trendů, které franšízová výstava v letošním roce představila, se lze bavit o novince v podobě raw restaurací či bister.  Ti, kteří na výstavu zavítali, se mohli setkat hned se dvěma koncepty z této branže. Šlo o franšízovou síť BistRAWveg a značku Sevret of Raw, která v tuzemsku nabízí dva typy konceptů, a to Raw restauraci, ale také i Raw cukrárnu. Mimo těchto poměrně nových značek se na veletrhu představily i další sítě hledající franšízové partnery nejen u nás. Příkladem mohou být značky jako Naturhouse, Century 21, Náš Grunt nebo Oxalis.  

Součástí Výstavy byl také doprovodný program během nějž značky publiku prezentovaly své franšízové koncepty včetně podmínek spolupráce. Další část doprovodného programu pak tvořily odborné přednášky a prezentace na téma franšízingu určené pro širokou veřejnost. Zajímavým bodem pak byly diskuse na téma „Franšízing v praxi“.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank