Za úspěchem po kolejích

Pro letošní rok si Výtopna připravila pro své franšízanty i hosty několik novinek. Kromě rozšíření nabídky jídel a nápojů, pracuje i na inovacích softwaru, které restaurace využívají.
Pondělí
04.05.2015
Originální nápady vydělávají. O tom se přesvědčuje i franšízová síť restaurací Výtopna.
 

Lidé po celém světě mají rádi originalitu. A Češi nejsou výjimkou. Příkladem může být i síť restaurací Výtopna, jejíž specialitou je obsluha hostů pomocí modelů vlaků. Momentálně v Česku fungují čtyři provozovny této restaurace. Dvě z nich jsou vedeny franšízovými partnery. V letošním roce by pak měla zahájit provoz další restaurace v Praze.

Právě rozvoj prostřednictvím franšízingu si firma chválí jako dobrou volbu. „Naši franšízanti nám pomáhají se lépe orientovat na trhu a rychleji reagovat na nové trendy v oblasti gastronomie i s přesahy mimo ni,“ říká Martin Patočka ze společnosti EFEF, která za konceptem „vlakových“ restaurací stojí. V oblasti gastronomie bude podle něj situace čím dál tím komplikovanější pro úspěšná vstup malých a středních podnikatelů na trh tak, aby se jim dlouhodobě dařilo. „Podnikání formou franchisingu tak bude nejvhodnější forma pro začínající podnikatele v oblasti gastronomie,“ doplňuje Patočka.

Na českém trhu se Výtopně daří, o čemž svědčí i růst obratu, kterého síť v prvním pololetí letošního roku dosáhla. Jejím cílem je však prorazit i na zahraničních trzích. Momentálně ji z tohoto hlediska nejvíce zajímají trhy Polska a Ruska. I zde by se značka chtěla rozšiřovat za pomoci franšízantů.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014