Novodobá sanitka funguje na tuzemském trhu tři roky. Za tu dobu se jí samozřejmě utvořila konkurence, se kterou se snaží bojovat zejména tím, že se snaží klientům poskytovat stále kvalitnější a profesionálnější služby a jejich spektrum stále rozšiřuje.
Úterý
05.05.2015
Novodobá sanitka rozšiřuje síť svých poboček po celé republice. Pronikla i do hlavního města.
 

Jen v loňském roce se franšízová síť rozrostla o 17 poboček a v otevírání dalších pokračuje. Díky tomu jsou služby tohoto konceptu dostupné již na 31 místech. Od 1. května začíná služby Novodobá Sanitka poskytovat na území hlavního města. „Praha je jedním z klíčových měst pro zviditelnění  a další rozvoj naší značky. Proto jsem velmi ráda, že nová majitelka licence pro Prahu se vrhla s vervou do práce a věřím, že naše služba bude v hlavním městě velmi žádaná, protože je zde zatím velmi málo podobných poskytovatelů služby pro nemocné a pro seniory,“ říká Dita Freibergová, jednatelka společnosti Novodobá Sanitka.

Ačkoli kolem sebe neustále slyšíme z úst odborníků, že služby pro seniory a nemocná mají u nás v dlouhodobém horizontu velký potenciál, je Novodobá Sanitka jediným konceptem svého druhu, který si pro rozvoj sítě zvolil právě franšízing. V zahraničí je to naopak v této oblasti služeb velmi běžné. Největší přínos franšízantů spatřuji v jejich zájmu naší službu stále rozvíjet, poskytovat klientům větší spektrum služeb. Snažíme se i od nich čerpat nové možnosti, jakým způsobem službu zkvalitnit či jak služby pro klienty rozšířit,“ prozrazuje Dita Freibergová.

Na nezájem ze strany potenciálních franšízantů si Novodobá Sanitka nemůže stěžovat. Ruku v ruce s tím, jak se rozšiřuje její síť a povědomí o značce samotné, přichází a nabídky na spolupráci. V letošním roce si dala značka za cíl již splněné proniknutí do našeho hlavního města a také vytvoření nové tváře Novodobé sanitky. „Chystáme se vytvořit nové webové stránky, zmodernizovat grafický vzhled našich vozů a zároveň to vše chceme sjednotit s oblečením,“ doplňuje Freibergová.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014