Burgery mění strategii

V České republice provozuje McDonald´s na 95 restaurací. Celkem 60 z nich je v rukách franšízových partnerů.
Čtvrtek
07.05.2015
Snížit náklady, zvýšit obrat, přilákat nové zákazníky. McDonald´s představil opatření, jak toho docílit.
 

Jedním, z kroků, které by značce McDonald´s měly dopomoci k dosažení cílů je převod zhruba 3500 restaurací do franšízy. Toho by měla síť dosáhnout do konce roku 2018. Momentálně provozuje McDonald´s po celém světě 81 % svých restaurací jako franšízy, po dokončení převodu by tento podíl měl dosáhnout 90 %. V nejbližší době, během roku 2016, by se mělo do rukou franšízantů dostat 1500 fastfoodů.

Co se týče snižování nákladů, k čemuž jistě přispěje i výše zmíněná změna, má americký gigant také jasné představy. Přibližně 300 milionů by chtěla ušetřit, a to do roku 2017.  Vše půjde ruku v ruce s plánovanou reorganizací pobočkové sítě, stejně tak jako se změnou organizační struktury celé společnosti.

Zatím naposledy rozšířil řetězec fastfoodů počet svých restaurací na konci minulého roku. V pořadí 95. restaurace byla otevřena v Brně v Avion Shopping parku. Loni také firma rozjela koncept menších jednotek tzv. Satelite, které byly otevřeny v pražských Štěrboholích, v OC Harfa a ještě v Jihlavě. Letos se zatím s další podobnou jednotkou nepočítá. „K restauraci typu Satelite musíme totiž mít nejen vhodnou lokalitu, ale navíc daná lokalita musí být v dostatečné blízkosti mateřské restaurace,“ říká ředitelka komunikace společnosti McDonald´s Zuzana Svobodová s tím, že tato jednotka samostatně nestojí, ale vždy spadá pod „normální“ restauraci.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014