11.05.2015

Stáří má budoucnost

Naše populace stárne. Péče o seniory tak představuje šanci pro podnikatele na úspěch.

Do roku 2025 bude podle OECD generace 65+ v České republice čítat 2,5 milionu lidí, o další čtvrtstoletí by jich pak mělo být o zhruba 300 tisíc více. Právě na tento trend, který není ve světě ničím neobvyklým, vsadila americká franšízová síť Right at Home, která projevila zájem o vstup na tuzemský trh.

Right at Home ošetřovatelka se seniorkou. Foto Right at Home

S franšízovým rozvojem začala síť Right at Home v roce 1999, o rok později měla na domácím americkém trhu prvního franšízanta. Do zahraničí prodala značka první licenci v roce 2010. Během dvou let by chtěla zaačít působit i u nás.

Značka, kterou v roce 1995 založil Allen Hager, se věnuje péči o seniory v jejich domácím prostředí. Trendem dnešní doby je totiž fakt, že i staří a nemocní lidé chtějí trávit čas doma tak dlouho, jak jen to bude možné. Right at Home se zaměřuje na péči o seniory v jejich domácím prostředí, a to v mnoha podobách. Specialisté a ošetřovatelé z této sítě zajišťují nejen zdravotnickou či ošetřovatelskou péči, ale také například tráví se seniory čas, pomáhají jim, aby byla kvalita jejich života i v pokročilém věku, byla co nejlepší.

Síť Right at Home působí momentálně v téměř deseti zemích. V domácích Spojených státech má 400 poboček, v zahraničí jich pak najdeme 60. První zahraniční pobočku otevřela značka v roce 2010. Dnes poskytují franšízanti značky služby také například v Číně, Velké Británii, Brazílii, Japonsku nebo Nizozemsku. „Zajímají nás samozřejmě i další země. V současné době hledáme master-franšízanty nejen v České republice, ale chtěli bychom proniknout i do Německa, Dánska, Švýcarska a Španělska,“ prozradil pro portál Franchising.cz Robert Shaw, Executive Advisor of International Business společnosti Right at Home.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank