S franšízovým rozvojem začala síť Right at Home v roce 1999, o rok později měla na domácím americkém trhu prvního franšízanta. Do zahraničí prodala značka první licenci v roce 2010. Během dvou let by chtěla zaačít působit i u nás.
pondělí
11.05.2015
Naše populace stárne. Péče o seniory tak představuje šanci pro podnikatele na úspěch.
 

Do roku 2025 bude podle OECD generace 65+ v České republice čítat 2,5 milionu lidí, o další čtvrtstoletí by jich pak mělo být o zhruba 300 tisíc více. Právě na tento trend, který není ve světě ničím neobvyklým, vsadila americká franšízová síť Right at Home, která projevila zájem o vstup na tuzemský trh.

Značka, kterou v roce 1995 založil Allen Hager, se věnuje péči o seniory v jejich domácím prostředí. Trendem dnešní doby je totiž fakt, že i staří a nemocní lidé chtějí trávit čas doma tak dlouho, jak jen to bude možné. Right at Home se zaměřuje na péči o seniory v jejich domácím prostředí, a to v mnoha podobách. Specialisté a ošetřovatelé z této sítě zajišťují nejen zdravotnickou či ošetřovatelskou péči, ale také například tráví se seniory čas, pomáhají jim, aby byla kvalita jejich života i v pokročilém věku, byla co nejlepší.

Síť Right at Home působí momentálně v téměř deseti zemích. V domácích Spojených státech má 400 poboček, v zahraničí jich pak najdeme 60. První zahraniční pobočku otevřela značka v roce 2010. Dnes poskytují franšízanti značky služby také například v Číně, Velké Británii, Brazílii, Japonsku nebo Nizozemsku. „Zajímají nás samozřejmě i další země. V současné době hledáme master-franšízanty nejen v České republice, ale chtěli bychom proniknout i do Německa, Dánska, Švýcarska a Španělska,“ prozradil pro portál Franchising.cz Robert Shaw, Executive Advisor of International Business společnosti Right at Home.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014