12.05.2015

Růst krok po kroku

Do konce letošního roku mít 45 kanceláří na trhu. Tak zní plán realitní sítě ERA Reality.

Celkovým cílem franšízové sítě ERA Reality je mít na tuzemském trhu 120 kanceláří, díky nimž budou mít zákazníci snadnější přístup k jejím službám. Při rozšiřování sítě se chce značka soustředit na proniknutí do regionů, kde zatím její kanceláře nepůsobí. Jen v loňském roce se však počet takových míst zmenšil, když dále ERA Reality expandovala po celé republice.

era reality recepce Foto ERA

Realitní trh se neustále vyvíjí. „Proto neustále nasloucháme našim partnerům, kteří jsou s realitním trhem, svými makléři a klienty v každodenním kontaktu a kontinuálně doplňujeme systém vzdělávání o aktuálně potřebná témata,“ říká Martin Seidl, obchodní ředitel ERA Reality.

„Posílili jsme svoji působnost v Praze, kde byly otevřeny další čtyři ERA kanceláře, dvě kanceláře zahájily provoz v Ostravě. Nově jsme vstoupili na realitní trhy například v Opavě, Mladé Boleslavi, České Lípě, Znojmě, a v Brně,“ uvedl Martin Seidl, obchodní ředitel ERA Reality s tím, že další novinkou, se kterou značka loni přišla, byla implementace kompletně nově vytvořené identity značky ERA®, jejíž součástí je také nové logo. Tato změna zasáhla pobočkovou síť po celém světě.

Momentálně má ERA Reality na českém trhu 30 kanceláří. A jak bylo zmíněno, v jejich rozšiřování hodlá nadále pokračovat. „Polovinu z našich franšízových partnerů v minulém roce tvořili fungující realitní kanceláře či profesionálové z oboru a druhou polovinu podnikatelé v realitách začínající tzv. Start-up. Našim záměrem je tento vyvážený poměr zachovávat i v budoucnu,“ prozradil Martin Seidl.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank