13.05.2015

UGO pomáhá Kofole

Společnost Kofola snížila v prvním kvartálu meziročně prodeje. Ugovy čerstvé šťávy však vykázaly růst.

Právě příjmy z prodeje zeleninových a ovocných šťáv UGO, které se v prvním čtvrtletí zvýšily o 59 procent, mohou nápojářskému gigantovi dělat radost. Naopak celkové prodeje společnosti klesly v letošním prvním čtvrtletí meziročně o 3,8 procenta. Vliv na hospodářský výsledek měla dle vyjádření společnosti složitá situace na polském trhu a také fakt, že se firma snažila i přes riziko mírného snížení objemu prodejů soustředit na zvyšování ziskovosti.

Foto UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA

V minulém roce začala značka UGO své ovocné a zeleninové šťávy dodávat také do hotelových sítí a obchodních řetězců. Jedním z nich je Globus.

Na zdravé nápoje vsadila Kofola v roce 2013, kdy koupila 75procentní podíl v síti juice barů Ugova čerstvá šťáva, která se na tuzemském trhu rozvíjela a i nadále rozvíjí prostřednictvím franšízových partnerů. Momentálně je díky tomu Kofola největším provozovatelem barů s čerstvou šťávou ve střední Evropě. Na trhu dnes totiž můžeme najít celkem 54 barů a salaterií, jejichž část provozují právě franšízanti.

„Soustředíme se nyní především na to, aby firma byla zisková v dlouhodobém horizontu. To s sebou obnáší i to, že krátkodobě mohou některé naše hospodářské ukazatele mírně klesat,“ říká Jannis Samaras, generální ředitel skupiny Kofola, a dále vysvětluje přístup firmy k ziskovosti: „Ziskovost je pro nás zcela klíčová především proto, abychom mohli nadále přinášet našim spotřebitelům inovace a zdravější nápoje.“

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank