Zdravým mlsáním k zisku

Pod značkou Fruitisimo jsou zákazníkům připravovány a prodávány výrobky vlastní produkce. Jde například o šťávy a ovocné koktejly, ručně vyráběnou kopečkovou zmrzlinu nebo čerstvé saláty a zdravé snídaně, či právě umletá čerstvá káva. Menší část nabídky pak tvoří cizí výrobky.
Úterý
19.05.2015
Fruitisimo chce dále otevírat nové pobočky. Je novinkou v katalogu franšíz.
 

Téměř 40 poboček, 16 z nich provozovaných franšízovými partnery. Tak hustá je tuzemská síť barů značky Fruitisimo, ve kterých si zákazníci mohou dopřát ovocné džusy nebo zmrzlinu. K tomu najdeme i pět poboček tohoto franšízového konceptu na Slovensku. S dalším rozvojem však značka počítá i do budoucna.

 Koncept míří se svými pobočkami do měst s více než 50 tisíci obyvateli. Nejlépe se jim pak podle majitelů sítě daří v nákupních centrech, na místech dopravních uzlů městské i meziměstské dopravy nebo na náměstích a pěších zónách. Zájemce o franšízovou licenci Fruitisimo si musí připravit 150 tisíc korun za licenci, dále pak musí být ochoten investovat až 1,5 milionu korun do vybudování prodejny.

Poskytovatelé licence, kteří s franšízantem uzavírají smlouvu na 5 let, chce, aby podíl vlastního kapitálu podnikatele vstupujícího do sítě činil minimálně 30 procent. Zbytek pak mohou franšízanti financovat prostředky čerpanými z úvěrů či jiných půjček.

SíťFruitisimo vznikla na základě zkušeností z oboru gastronomie získaných v USA. První prodejna Fruitisimo pouze se zmrzlinou byla otevřena v roce 2003 v pražském obchodním centru Palác Flóra. V roce 2007 následovalo uvedení nového konceptu Fruitisimo Fresh a otevření prvního ovocného baru v obchodním centru Chodov.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014