19.05.2015

Zdravým mlsáním k zisku

Fruitisimo chce dále otevírat nové pobočky. Je novinkou v katalogu franšíz.

Téměř 40 poboček, 16 z nich provozovaných franšízovými partnery. Tak hustá je tuzemská síť barů značky Fruitisimo, ve kterých si zákazníci mohou dopřát ovocné džusy nebo zmrzlinu. K tomu najdeme i pět poboček tohoto franšízového konceptu na Slovensku. S dalším rozvojem však značka počítá i do budoucna.

pobočka Foto Fruitisimo Chodov

Pod značkou Fruitisimo jsou zákazníkům připravovány a prodávány výrobky vlastní produkce. Jde například o šťávy a ovocné koktejly, ručně vyráběnou kopečkovou zmrzlinu nebo čerstvé saláty a zdravé snídaně, či právě umletá čerstvá káva. Menší část nabídky pak tvoří cizí výrobky.

 Koncept míří se svými pobočkami do měst s více než 50 tisíci obyvateli. Nejlépe se jim pak podle majitelů sítě daří v nákupních centrech, na místech dopravních uzlů městské i meziměstské dopravy nebo na náměstích a pěších zónách. Zájemce o franšízovou licenci Fruitisimo si musí připravit 150 tisíc korun za licenci, dále pak musí být ochoten investovat až 1,5 milionu korun do vybudování prodejny.

Poskytovatelé licence, kteří s franšízantem uzavírají smlouvu na 5 let, chce, aby podíl vlastního kapitálu podnikatele vstupujícího do sítě činil minimálně 30 procent. Zbytek pak mohou franšízanti financovat prostředky čerpanými z úvěrů či jiných půjček.

SíťFruitisimo vznikla na základě zkušeností z oboru gastronomie získaných v USA. První prodejna Fruitisimo pouze se zmrzlinou byla otevřena v roce 2003 v pražském obchodním centru Palác Flóra. V roce 2007 následovalo uvedení nového konceptu Fruitisimo Fresh a otevření prvního ovocného baru v obchodním centru Chodov.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank