Pod značkou Mr. Kebab jsou aktuálně v provozu dvě franšízové pobočky v Košicích. V současné době dochází k intenzivním jednáním a hledání nových zájemců o podnikání v Čechách i na Slovensku.
Pátek
22.05.2015
Fastfoodová síť Mr.Kebab zvyšuje tržby. Plány na expanzi má jasné.
 

Otevřít alespoň jednu franšízovou pobočku v každé zemi působnosti. Tento cíl si pro letošní rok vytyčila původem slovenská franšízová síť Mr.Kebab. Tento plán se tak týká i České republiky. Značka, která na Slovensku funguje od roku 2005, má momentálně na domácím trhu dvě franšízové pobočky v Košicích.

„Původně se jednalo o pobočky naší společnosti, nicméně kvůli narovnání obchodních vztahů pro franšízy vznikla samostatná firma Mr.Kebab s.r.o.,“ vysvětluje majitel sítě Mr.Kebab Ľubor Lelovits. Z „vlastních“ poboček se tak staly pobočky franšízové a z původní firmy, která je provozovala, první franšízant konceptu. V současné době fastfoodová síť vyjednává se zájemci o koupi licencí. Jak však Ľubor Lelovits poznamenává, jednání jsou důkladná a tudíž zaberou více času. Primární však je vybrat toho správného partnera.

O tom, že se konceptu na domácím trhu daří, svědčí jeho hospodářské výsledky v loňském roce. „Roční obrat se v našich provozovnách pohybuje mezi 270 a 450 tisíci eur. Trendem posledních čtyř let je růst tržeb o zhruba 10 procent. V letošním roce zatím pozorujeme růst v průměru o 20 procent,“ prozrazuje Ľubor Lelovits. Nově je koncept Mr.Kebab řádným členem České asociace franchisingu.

Boj s kopiemi

Na úspěchu síti Mr. Kebab neubrali ani plagiátoři, kteří se pokouší se na značce kopírováním přiživit.  Společnost se s nimi snaží bojovat pomocí svých webových stránek, kde na nepoctivce své zákazníky upozorňuje. „Bránit se proti kopírování je velmi těžké a finančně náročné. Přesto se nám podařilo například v Maďarsku vyhrát soudní spory. Vlastně mi to lichotí, i když mě to hrozně štve,“ dodává Ľubor Letovits

Značka Mr. Kebab má zpracovány tři varianty provozoven. Prvním je umístění v rámci obchodního domu nebo centra, ideálně ve food courtu. Dalším vhodným místem, pro otevření fastfoodu, je pobočka v klasické obchodní jednotce na frekventované ulici nebo náměstí. Třetí variantou, jak si otevřít svou „kebabárnu“, je samostatně stojící stánek, vlastního designu.


Populární na fóru

Prodej podniku - nápadu

Jukněte na www.gastroreality.cz tam můžete vaši nabídku inzerovat. Je to portál zaměřený na prodej gastrorealit

3 komentář(e)
posledni 04.09.2018
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

3 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

3 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014