Prodejní plocha vzorkovny ve Valašském Meziříčí dosahuje 50 m2 a bude na ní vystaveno na 27 dveří a zárubní. Investice do jejího vybudování činila 500 tisíc korun.
Čtvrtek
21.05.2015
Společnost Solodoor otevřela ve Valašském Meziříčí první franšízovou pobočku.
 

Ačkoli výrobce a prodejce dveří a obložkových zárubní začal s franšízovým rozvojem v loňském roce, první pobočku v rukách franšízanta otevírá až nyní. Důvodem je jeho pečlivý výběr, na kterém si značka zakládá. Prvním franchisantem se stal náš důležitý partner SD Valašské Meziříčí,“ říká Martin Dozrál, generální ředitel společnosti Solodoor s tím, že nová vzorkovna dveří s výstavní plochou 50 m2 nabízí svým zákazníkům k prohlédnutí až 20 dveřních kompletů ve všech modelových řadách, které výrobce nabízí. Investice do její výstavby činila zhruba 0,5 milionu korun.

Pro rozvoj prostřednictvím franšízových poboček se firma rozhodla zejména z důvodu neustále se zvyšující prodejnosti dveří na českém trhu. „Chceme našim zákazníkům nabídnout prodejny s jednotnou promovizáží, a pouze našimi výrobky a doporučenými doplňky od odzkoušených dodavatelů. Zásadní je také profesionálně odborná obsluha, která zákazníkům pomůže se zorientovat v celé šíři naší nabídky,“ vysvětluje důvody vzniku franchisových prodejen Martin Dozrál. Právě na odbornosti personálu si značka zakládá. Dnešní trh totiž nabízí širokou škálu produktů a mnohdy je těžké se zorientovat a vybrat přesně to, co potřebuji. Odborné poradenství a zkušený personál pomůže zákazníkovi tak, aby svého rozhodnutí za pár měsíců nelitoval.

Celý projekt funguje tak, že franšízant, prodejce v daném regionu, dodává prostor a personál. Nadále ovšem zůstává samostatným podnikatelem. Solodoor franšízantovi zajistí celý podnikatelský koncept „Na klíč“, tedy kompletní know-how pro vybudování a následné řízení franšízových podniků. Zároveň dodává kompletní vybavení od veškerého sortimentu až po jednotné grafické prvky.