25.05.2015

Peníze i nadšení

V létě by měla zahájit provoz nová pobočka franšízového konceptu The Little Gym. To a další plány sítě nám prozradil David Mašát, jednatel společnosti FunLand, která u nás koncept rozvíjí.

Jaká je historie vašeho franšízového konceptu v ČR?

První pobočka The Little Gym (TLG) v ČR byla otevřena na konci března 2010 v Praze na Andělu. Příští měsíc tedy budeme slavit už 5let na trhu. V roce 2011 se naše společnost stala master-franšízantem pro ČR a SR. V září 2012 jsme společně se slovenskými partnery otevřeli pobočku v Bratislavě. Obě tyto pobočky jsou tedy naše "vlastní" provozovny. Je to v souladu s naší strategií  – otevírat v hlavních městech pouze vlastní provozovny.

David Mašát, jednate společnosti FunLand, The Little Gym Foto The Little Gym

Celkem je dnes po světe dětem k dispozici asi 450 poboček The Little Gym. V Evropě jich najdete už 30.

Jak se Vašim pobočkám v České republice daří?

Pražská pobočka TLG se velice brzo stala jednou s nejúspěšnějších v Evropě. Ocenění také získala v rámci celosvětové sítě TLG - za rok 2014 Praha získala "Golden President Award" z rukou nejvyššího představitele  The Little Gym International v USA. I naší bratislavské pobočce se daří a co do velikosti je už dnes srovnatelná s pobočkami ve Varšavě nebo švédském Malmö.

Jaké máte v České republice cíle?

Již druhým rokem intenzivně hledáme prostory pro druhou pražskou pobočku. Požadavky jsou vcelku náročné  -dostupná lokalita jak autem, tak MHD, velikost 300-400m2, denní dvětlo, výška stropů, zázemí, ale věříme, že správné místo co nejdříve nalezneme.

Plánujete další expanzi?

V loňském roce jsme uzavřeli smlouvu na první franšízovou jednotku v ČR. V létě 2015 se otevře pobočka The Little Gym v Ostravě. V této chvíli jsme také v závěrečných jednání o smlouvě s kandidátem v dalším velkém městě na Moravě. Asi nikoho nepřekvapí, že jde o Brno. Evidujeme zájemce i z dalších krajských měst v ČR i SR. The Little Gym je koncept, který své franšízové licence uděluje, tedy nelze říct, že jsou běžně „na prodej“. Zájemce je pro nás kandidátem a měl by nás přesvědčit, že je kandidátem vhodným. The Little Gym není jen práce a business, ale je to trochu i styl života. Přinášet malým dětem radost ze cvičení a být součástí jejich vyrůstání je velmi motivující, ale zároveň i velmi náročné.

Jak vypadá ideální franšízant The Little Gym?

Většina franšízantů v celé Evropě, a je jedno jestli působí ve Velké Británii, Belgii nebo třeba v Polsku, jsou lidé ve středním věku se zkušeností ze světa businessu. Často jsou to manažeři z nadnárodních korporací, kteří se rozhodli dělat něco, o čem jsou přesvědčeni, že má větší smysl a přináší jim větší radost ze života. The Little Gym je samozřejmě koncept, který generuje zisk, ale pozorovat nadšení malých cvičenců je za všechny peníze...

Jaké podmínky je třeba splnit, aby se zájemce mohl stát franšízantem Vašeho konceptu?

Franšízant, který získá licenci, musí počítat s cca 3,5mil Kč investicí. Návratnost je 3-5let. To, co je na The Little Gym nejcenější, jsou detailní osnovy jednotlivých lekcí, podle kterých se celý rok vyučuje. Tyto osnovy jsou již více než 35let postaveny na základech gymnastiky a jsou pravidelně vylepšovány podle posledních poznatků v oblasti tělovýchovy. I hudba, která je nedílnou součástí lekcí The Little Gym, je originální, složená zakladatelem konceptu  Robinem Wesem. Franšízant získává podporu v řadě oblastí, nejen ve velice intenzivním školení, ale je mu po celou dobu trvání licence (10let) k dispozici poradce, který pomůže se všemi aspekty podnikání (HR, marketing, finance, operativa apod). Věřím, že dobrých a do dětského cvičení zapálených lidí je kolem dost a že The Little Gym čeká v našich zemích skvělá budoucnost.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank