Podnikání s mistryní světa

Ideálním franšízantem sítě Fitness Olgy Šípkové je mladý manželský pár, který má finanční zázemí a blízko ke sportu. S návratem investice, která činí zhruba 5 milionů korun, mohou dle informací společnosti SportPark počítat v horizontu čtyř let.
Úterý
02.06.2015
Posílit své zastoupení v Praze chce značka Fitness Olgy Šípkové.
 

O dvě nové franšízové pobočky chce v letošním roce svou síť rozšířit koncept Fitness Olgy Šípkové, za nímž stojí společnost SportPark. Své místo by měly najít v centru našeho hlavního města. Momentálně na tuzemském trhu najdeme tři pobočky tohoto franšízového konceptu. Na konci roku 2015 by jich tak mělo být na trhu minimálně pět.

První franšízová pobočka konceptu zahájila provoz v roce 2013, a to pod názvem Daily Fitness Olga Šípková v pražském nákupním centru Krakov v Bohnicích. Mimo to provozuje značka dvě vlastní centra, a to v Kongresovém centru s názvem Health & Fitness Olga Šípková a v obchodním centru Metropole Zličín. Zde ho najdeme pod názvem Family Fitness Olga Šípková.

Investice do franšízové pobočky Fitness Olgy Šípkové činí zhruba pět milionů korun. „Konkrétní částka však závisí na zvolené lokalitě a velikosti projektu,“ upozorňuje Pavel Přeček ze společnosti Sport Park s tím, že minimální prostor, který bude franšízant potřebovat je 1000 metrů čtverečních. Franšízant, který bude respektovat fungující nastavení systému, může dle Přečka počítat s návratností investice v horizontu čtyř let.