03.03.2009

Španělé chtějí do Čech

Pánská móda a bytový design – to jsou obory ze Španělska, které se pomocí franchisových systémů chtějí uplatnit v Česku. Představí se na workshopu ČAF.

Španělské značky Titto Bluni a Maison Decor orientující se na pánskou módu a textil do domácnosti chtějí rozjet svůj byznys v Česku. Obě značky, včetně dalších, které již na domácím franchisovém trhu působí (Naturhouse, RE/MAX, Stavoodbyt, CENTURY 21), se představí na akci pořádané Českou asociací franchisingu Franchisové systémy se představují. Ten se bude konat poslední březnový den v pražském TOP hotelu. Ze španělských konceptů již například u nás funguje Naturhouse s programem na zdravý životní styl.

Španělský textil pro bydlení chce proniknout na český trh.

Ušité na krizi

Na akci, kterou franchisová asociace pořádá pravidelně, se představí také značka National Business Brokers, která se orientuje na zprostředkování prodeje a nákupu firem. „Dá se říct, že příležitostí k nákupu zajímavých firem v době krize přibývá. Čím dál více byznysmenů proto určitě bude potřebovat v této oblasti poradit,“ říká Martin Jonáš z poradenské společnosti PROFIT system.

Krize – šance pro franchisy

Současná ekonomická situace významně nahrává rozvoji franchisových systémů. „Máme informace od franchisových systémů několika odvětví, že mnozí podnikatelé se chtějí schovat pod jejich úspěšná křídla. Přežít v době krize je zkrátka těžší, než při ekonomickém růstu,“ dodal Martin Jonáš.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank