V roce 2015 se Partners zaměří na další rozvoj sítě franšíz Partners market, na nástroje a poskytování servisu stávajícím klientům, a také na posílení on-line segmentu.
Úterý
09.06.2015
Společnost Partners rozvíjí síť kamenných poboček na bázi franšízingu od roku 2012. Dnes již sklízí ovoce ona i její partneři.
 

Jen v loňském roce činil obrat poboček Partners Market 85 milionů korun. „Celkově jsme přes naše kamenné pobočky loni uzavřeli přes 21 tisíc smluv,“ hodnotí rostoucí význam na hospodaření celé společnosti Partners její generální ředitel a předseda představenstva Petr Borkovec. I v letošním roce se tak firma chce soustředit na další rozvoj distribučního kanálu partnerských kamenných poboček. A to i díky partnerům, kteří se rekrutují z řad finančních poradců sítě.

Majitelkou jedné z nich je i Milada Bicková, která provozuje Partners Market v jihočeském Písku již několik měsíců. „Před tím, než jsem se stala majitelkou kanceláře Partners Markeet v našem městě, jsem ve společnosti Partners pracovala jako finanční poradce. Na počátku mojí kariéry u společnosti, jsem se potýkala zejména s tím, že lidé v mém okolí měli předsudky k finančnímu poradenství jako takovému,“ vzpomíná na rok 2011 Milada Bicková.

Ani to ji však neodradilo se o pár let později rozhodnout pro vlastní byznys a otevřít si kamennou pobočku. Na počátku se sice vyskytly drobné pracovní neúspěchy, ty však byly brzy převáženy pozitivními reakcemi ze strany klientů. „Setkala jsem se s klienty, kterým jsem pomohla. To mě utvrzovalo v tom, že jsem se rozhodla správně,“ doplňuje Milada Bicková.

Ačkoli obrat kamenných poboček Partners Market roste, celkový obrat společnosti Partners loni meziročně mírně poklesl o čtyři procenta na 1,2 miliardy korun. Počet klientů oproti roku 2014 vzrostl o 50 tisíc na celkových 440 tisíc.