Jogurty míří na regiony

Celková investice do provozovny Yogoterie činí 1 až 2 miliony korun. Konečná částka závisí na velikosti jednotky a počtu zmrzlinových strojů v pobočce.
Středa
10.06.2015
Yogoterie plánuje expanzi se svými pobočkami do velkých měst.
 

Nejen milovníky mraženého jogurtu, ale i zájemce o podnikání, potěší záměr českého konceptu Yogoterie. Ta má v úmyslu expandovat v Praze a zároveň rozšířit své provozovny, ve kterých zákazníkům nabízí nejen mražené jogurty, do dalších velkých měst. Nebude na to však sama, chce k rozvoji využít franšízovou spolupráci.  

Yogoterie nenabízí, jak by název napovídal, pouze mražený nebo čerstvý jogurt, ale také milk shaky a smoothies různých příchutí. To do jejich poboček přitahuje širokou škálu zákazníků „Našimi nejčastějšími zákazníky jsou děti ve věku od 12 do 15 let, ale zároveň i mladí studenti, či  maminky s dětmi,“ upřesňuje jednatelka Yogoterie Martina Krupauerová a dodává, že ideálním umístěním pro pobočky jogurtových pochoutek jsou buď stánky, případně kamenné jednotky v obchodních centrech.

Zájemci o franšízovou spolupráci od Yogoterie získají nejen nezbytné know-how, ale také pomoc při výběru vhodné lokality, školení a v neposlední řadě také podporu mateřské společnosti. Aktuálně je v přípravě marketingová akce k prvnímu výročí působení na trhu a firma se také nemohla neúčastnit  Fresh Festivalu. Společnost v současné době provozuje dvě vlastní pobočky v pražských obchodních centrech Atrium Flora a OC Arkády Pankrác.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014