10.06.2015

Jogurty míří na regiony

Yogoterie plánuje expanzi se svými pobočkami do velkých měst.

Nejen milovníky mraženého jogurtu, ale i zájemce o podnikání, potěší záměr českého konceptu Yogoterie. Ta má v úmyslu expandovat v Praze a zároveň rozšířit své provozovny, ve kterých zákazníkům nabízí nejen mražené jogurty, do dalších velkých měst. Nebude na to však sama, chce k rozvoji využít franšízovou spolupráci.  

Yogoterie Atrium Flora s lidmi Foto Yogoterie

Celková investice do provozovny Yogoterie činí 1 až 2 miliony korun. Konečná částka závisí na velikosti jednotky a počtu zmrzlinových strojů v pobočce.

Yogoterie nenabízí, jak by název napovídal, pouze mražený nebo čerstvý jogurt, ale také milk shaky a smoothies různých příchutí. To do jejich poboček přitahuje širokou škálu zákazníků „Našimi nejčastějšími zákazníky jsou děti ve věku od 12 do 15 let, ale zároveň i mladí studenti, či  maminky s dětmi,“ upřesňuje jednatelka Yogoterie Martina Krupauerová a dodává, že ideálním umístěním pro pobočky jogurtových pochoutek jsou buď stánky, případně kamenné jednotky v obchodních centrech.

Zájemci o franšízovou spolupráci od Yogoterie získají nejen nezbytné know-how, ale také pomoc při výběru vhodné lokality, školení a v neposlední řadě také podporu mateřské společnosti. Aktuálně je v přípravě marketingová akce k prvnímu výročí působení na trhu a firma se také nemohla neúčastnit  Fresh Festivalu. Společnost v současné době provozuje dvě vlastní pobočky v pražských obchodních centrech Atrium Flora a OC Arkády Pankrác.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank