Zájemce o franšízovou licenci 5àSec by se měl připravit na potřebu počáteční investice 3 až 4 milionů korun, v závislosti na velikosti provozovny.
Čtvrtek
18.06.2015
Síť rychločistíren 5áSec má na našem trhu 28 vlastních poboček. Pro další rozvoj chce využít franšízové partnery.
 

Mnoho lidí v dnešní uspěchané době nemá dostatek volného času, právě pro ně jsou určeny specifické služby, jako jsou například rychločistírny. „Naše odvětví se neustále rozvíjí, což je vidět i na nových mladších zákaznících. V současné hektické době lidé tyto služby vyhledávají, protože nemají čas se s nimi zabývat doma a preferují volný čas využívat jinak a lépe, než právě praním a žehlením,“ potvrzuje trend Markéta Beaujardová, ze společnosti IDEAL Česká, která v České republice a na Slovensku zastupuje franšízovou síť 5áSec.

Mnoho našich zákazníků tvoří například zaměstnanci byznys center,“ vysvětluje Beaujardová a dodává, že služby rychločistíren v poslední době využívají i společnosti zabývající se prodejem pracovních uniforem. Paleta  klientů je však široká, podle ní se jedná o lidi ve věkovém rozmezí zhruba 25 až 70 let.

Kdo by si myslel, že v oboru péče o textilie nedochází k žádným inovacím, mýlil by se. „V našem odvětví jsou neustálé novinky týkající se technického vybavení-strojů, nové technologie, které jsou zaměřeny hlavně na šetření nákladů a zároveň myslí i na zdravé životní prostředí,“ vysvětluje Beaujardová a upřesňuje, že za velmi důležité při růstu značky považuje zapojení společnosti do programu udržitelného rozvoje.

Francouzská sít rychločistíren 5áSec má aktuálně v Čechách celkem 28 vlastních poboček. Nejvíce z nich nabízí své služby klientům v našem hlavním městě. Zájemce o franšízovou licenci by se měl připravit na potřebu počáteční investice ve výši 3 až 4 milionů korun, a to v závislosti na velikosti provozovny. Velikost investice je dána především moderním technologickým zařízením, které je citlivé k životnímu prostředí.

Síť rychločistíren 5áSec byla založena ve Francii roku 1968. V současnosti společnost působí ve 30 zemích světa. V České republice začala podnikat roku 2011, přičemž většina jejich poboček se nachází v obchodních centrech. 

 


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014