22.06.2015

Oranžové podnikání

Sylvie Balážová pracovala původně jako učitelka. Dnes je franšízantkou Orange Academy a provozuje celkem pět poboček.

V září letošního roku k nim přibude jedna zbrusu nová v Náměšti nad Oslavou. „Oranžové“ školy pro ni ale nebyly vstupem na neznámé území. Než totiž začala budovat své vlastní podnikání, působila v nich jako lektorka. Díky tomu má dnes zkušenosti jak z pohledu zaměstnance školy, tak z pozice majitele poboček.

orange academy

Licence na provoz vlastní pobočky Orange Academy je zcela zdarma. Franšízant pak po dobu spolupráce platí franšízový poplatek ve výši 10 procent z obratu.

Se svým podnikáním jsem spokojená, mám velké množství klientů. Pouze veřejných kurzů provozuji ve svých pěti školách zhruba 25 až 30. K tomu je nutné připočíst ještě kurzy pro firmy a individuální výuku,“ popisuje Balážová úspěchy, kterých dosáhla s pomocí franšízové spolupráce s Orange Academy. Podle ní jsou nejčastějšími zájemci o kurzy lidé ve věku 30 až 40 let, kteří se potřebují zdokonalit v cizím jazyce, kvůli svému zaměstnání.

Více možností

Orange Academy není zdaleka pouze jazykovou školou. Svým klientům nabízí také ekonomické kurzy. Ty se zabývají především účetnictvím, ale zájemce si může rozšířit znalosti například v oboru personalistiky. „Zaznamenáváme veliký zájem o naše ekonomické kurzy, proto také neustále rozšiřujeme počet míst, kde je naším klientům nabízíme,“ dodává Jaroslav Damborský, jednatel firmy.

Franšízová spolupráce je dnes již nedílnou součástí strategie Orange Academy. Díky tomu může společnost nabízet své služby klientům bez toho, aby museli na vybraný kurz dojíždět velké vzdálenosti.„Již se nám osvědčilo, když si franšízant otevřel dokonce více než jednu pobočku,“ komentuje rozvoj franšízových poboček Damborský.

Soukromě i pro zaměstnance

Vedle jednotlivců, využívá slubžby Orange Academy také firemní sektor. „Vidím výrazný posun v přístupu firemních zákazníků k výukovým kurzům. Dávají velký důraz na jejích kvalitu a nebojí se za to zaplatit. Aktuálně připravujeme zcela novou metodu formou e-lerningu,“ vysvětluje Damborský a dodává, že využití moderních metod je dnes již vyžadováno. Tento nový způsob zároveň umožní, aby objednavatel kurzu sledoval postup svých zaměstnanců online.

Výuka v Orange Academy probíhá jinak, než mohou být někteří studenti zvyklí  z doby, kdy navštěvovali ještě klasickou školu. „Klienti se cizí jazyk učí jako malé děti svou mateřštinu. Tedy především praktickým užitím získaných vědomostí. Tento způsob je založen na aktivní komunikaci mezi lektorem a skupinou, která je postavena na pokládání otázek,“ uzavírá Damborský

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank