Nejvíce restaurací sítě Bageterie Boulevard, celkem 15, nalezne zákazník v Praze. Milovníci obložených baget si mohou svou pochoutku, ale dopřát i v dalších sedmi českých krajských městech.
Středa
24.06.2015
Kvalitní tým a podpora franšízora jsou klíčem k úspěchu. To tvrdí franšízant Bageterie Boulevard Stanislav Novotný.
 

Kombinace vlastních poboček a provozoven franšízových partnerů tvoří síť českého konceptu Bageterie Boulevard. Jedním z franšízantů je i Stanislav Novotný, který provozuje dvě restaurace v Praze. Jeho cesta k podnikání začala před necelými třemi lety. „Trénink a příprava na převzetí první restaurace začala v dubnu 2012 a v září jsem přebíral moji první restauraci v Edenu,“ vzpomíná na své začátky u společnosti Novotný.

Stejně jako mnoho jiných franšízantů, ani on neměl předchozí zkušenosti s podnikáním. Jeho výhodou bylo alespoň to, že na svých předešlých pracovních pozicích se zabýval B2B vztahy. „Bylo mi jasné, že to rozhodně nebude procházka růžovým sadem, ale převažují rozhodně pozitiva," hodnotí své rozhodnutí podnikat Novotný a dodává, že na svém byznysu oceňuje značnou nezávislost a smysluplnou práci.

„V restauracích rostou tržby dvojcifernými hodnotami oproti předcházejícím rokům. Je to především díky týmu lidí, které máme v restauracích, a u kterých se mohu spolehnout, že se snaží maximálně vyjít vstříc zákaznickým požadavkům,“ komentuje aktuální stav svého podnikání Novotný a dodává, že velkou pomocí pro jeho podnikání je i podpora ze strany franšízora, ať už v oblasti vývoje sortimentu nebo logistiky.

Stanislav Novotný provozuje aktuálně dvě pobočky. První je umístěna u nákupního centru Praha Eden, jež je zajímavá tím, že se jedná o rohovou restauraci se zahrádkou, která se nachází mimo hlavní budovu. Druhou  zájemci o jídlo z  Bageterie Boulevard najdou ve foodcourtu nákupního centra Arkády Pankrác.

Zájemce o podnikání se musí připravit na vstupní poplatek, který činí 15 tisíc eur. Během provozování restaurace odvádí licenční a marketingový poplatek ve výši dvou, respektive šesti procent z obratu. V neposlední řadě je nutné počítat s další investicí do úprav restaurace, která se pohybuje obvykle v rozmezí 4 až 12  milionů korun. 

Nejvíce restaurací sítě Bageterie Boulevard, celkem 15, se nachází v Praze. Milovníci obložených baget si mohou svou pochoutku, ale dopřát i v sedmi českých krajských městech. U našich slovenských sousedů nalezneme jednu pobočku v Bratislavě. Firma má nadále v plánu expandovat nejen u nás a na Slovensku, ale také v Rakousku a Německu. 


/1/
zobrazit více

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015