26.06.2015

S párou do byznysu

Karel Hájek, franšízant MaxDrive, se vždy rád pohyboval okolo aut. Tento zájem se mu stál dnes obživou.

Společnost MaxDrive, která se specializuje na čištění vozidel párou, by se již dnes neobešla bez svých franšízových partnerů. Jedním z nich je i Karel Hájek, který se o čistotu vozidel stará ve středních Čechách. „ Mé okolí na začátku příliš nedůvěřovalo vstupu do vlastního podnikání. U společnosti jsem více než půl roku a mohu říci, že má podnikatelská očekávání byla překonána,“  komentuje své působení u firmy Hájek a dodává, že ho koncept zaujal tím, že pro čistění využívá právě ekologickou parní technologii.

Pán používá parní mytí aut Foto MaxDrive

Do konce roku by počet franšízových poboček konceptu MaxDrive měl vzrůst na 10. Momentálně firma provozuje šest vlastních poboček a čtyři franšízové.

Hájek po šestiměsíční zkušeností pod značkou MaxDrive vyzdvihuje především její péči o franšízanty. „Nemohu si stěžovat. Dokonce i zákazníků je více, než jsem očekával,“ komentuje své zkušenosti s franšízou.

I přesto, že společnost působí na trhu teprve od roku 2013, již si našla své věrné zákazníky. V současnosti má firma šest vlastních poboček a čtyři franšízové. Expanzní plány nejsou vůbec skromné, do konce roku by počet franšízových poboček měl vzrůst na deset. „Spolupráce s franšízanty se nám osvědčila. Jsme stále mladá firma a náš koncept pořád dolaďujeme,“ komentuje Hana Dinu ze společnost MaxDrive.

Vývoj jde kupředu

Firma se svým konceptem mobilního čištění vozidel neustrnula. Zákazníkům chce nabízet ještě širší paletu služeb. „Kromě  čištění, nabízíme i  další služby jako je například rozlešťování laku a nadále připravujeme rozšiřování našeho portfolia,“ vysvětluje Dinu a dodává, že svým klientům chce společnost nabízet co největší servis v oboru péče a údržby aut.

Mezi zákazníky společnosti, jsou jak soukromí majitelé plechových miláčků, tak i menší společnosti, které chtějí poskytnout svému vozovému parku kvalitní péči. „Zastoupení motoristů a firem je zhruba půl na půl," komentuje Dinu a vysvětluje, že často se o nich dozvědí zákazníci díky dobrým referencím svých známých.

Podle Dinu je trumfem MaxDrive vedle velké mobility jejich franšízantů, také technologie tepování sedaček. Po tomto čištění jsou sedadla rychle a kvalitně vyčištěna a klient může následně během krátké doby znovu bez omezení používat své vozidlo.

Zájemce o franšízu MaxDrive se musí na začátku svého podnikání připravit na vstupní licenční poplatek, který se pohybuje mezi 50 až 100 tisíci korunami. První tři měsíce podnikání je mu snížen franšízový poplatek na 20 tisíc korun a po tomto čtvrt roce se zvyšuje na 30 tisíc měsíčně.   

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank