Samoobslužné prádelny se velmi dobře uplatnily ve Spojených státech a v západní Evropě. U nás jsou stále určitou novinkou. Pro podnikatele tak mají zajímavý potenciál.
Pátek
03.07.2015
Služby šetřící čas jsou mezi Čechy stále populárnější. To se projevuje i na zvyšující se oblibě čistíren a prádelen. Představují tak zajímavý byznys.
 

V nich zákazník nejen ušetří čas, ale poskytne svému prádlu nadstandartní péči. Na první pohled by se možná zdálo, že praní prádla nemůže být atraktivní obor pro podnikání. Opak je však pravdou. V České republice dnes zájemce nalezne množství čistíren a není překvapivé, že některé z nich nabízejí možnost franšízové spolupráce.

Z Francie k nám dorazil koncept rychločistíren 5áSec. Ty dnes mají celkem 28 vlastních poboček, které se nalézají především v Praze.  Na trhu je však dostatek místa pro tyto služby, a proto firma stále hledá franšízové partnery, kteří by chtěli otevřít své vlastní podnikání s čistotou. „ Naší rozvojovou strategií je posílení na našem trhu a v ostatních evropských státech,“ vysvětluje Markéta Beaujardová, ze společnosti IDEAL Česká, která v České republice a na Slovensku zastupuje franšízovou síť 5áSec. Společnost působí v celkem 30 státech.

Rychlejší praní

Trochu jinou cestou se vydal koncept QuickWash, který nabízí svým zákazníkům možnost samoobslužného praní za použití průmyslových praček a sušiček. Ten má aktuálně jednu vlastní provozovnu v Ostravě a druhou v Havířově. Momentálně však jedná s potenicálními franšízanty o rozšíření i do ostatních částí republiky. Slibně se dnes dle společnosti vyvíjejí jednání o zřízení franšízové pobočky v Českých Budějovicích a v Praze.

 „Největší výhodou laundromatu je úspora času. Průmyslové pračky umožňují vyprat prádlo za mnohem kratší dobu než pračka v domácnosti,“ vysvětluje obchodní ředitel firmy Primus Tomáš Drga. Pro ty, kteří nechtějí čekat, než jejich prádlo bude čisté, je služba dropp-off,  při jejímž  využití klient prádlo pouze předá obsluze a ve smluvený čas si ho zase čisté vyzvedne. 


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014