Sezónnost nepociťujeme
Kolik má jazyková škola LightPoint aktuálně poboček a kolik z nich je franšízových?
V současné chvíli jazyková škola Light Point disponuje dvěma vlasními pobočkami v Brně. Dvě franšízové pobočky máme také v Brně a jednu v Praze.
Dá se očekávat, že ve vašem byznyse funguje jakási sezónnost. Určitě zažíváte silnější a slabší měsíce. Jak s ní „bojujete“?
Jazykové kurzy pro děti nabízíme celý školní rok a v průběhu školních prázdnin pro děti zajišťujeme příměstské tábory. Takže sezónnost se u nás neprojevuje. Jsme plně vytíženi celý rok.
Jak to vypadá s dalším rozvojem na tuzemském trhu. Můžeme se v dohledné době těšit na otevření nových poboček?
V září 2015 budeme otvírat dvě nové franšízové pobočky. Jednu na jižní Moravě, v Břeclavi. Tato pobočka bude mít ve své kompetenci i Hustopeče. Druhá franšízová pobočka bude v Praze 6.
Jaké jsou prostorové požadavky, které je nutné splnit, pro provozování pobočky?
U franšízového konceptu Hocus a Lotus je velkou výhodou to, že franšízant nepotřebuje vlastní prostory pro podnikání! Většina výukových hodin probíhá v mateřských a základních školách, v mateřských a sportovních centrech. Proto vstupní investice do franšízového konceptu jsou minimální.
Kdy je ten správný čas pro otevření pobočky Vašeho konceptu?
Vzhledem k tomu, že se franšízový koncept Hocus a Lotus zaměřuje na výuku jazyků dětí, ideálním časem pro zahájení spolupráce je září. Příprava na otevření pobočky si však vyžaduje čas a účast na školení, proto je dobré navázat spolupráci již několik měsíců v předstihu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické