Celkem 32 franšízových poboček Novodobé sanitky nabízí své služby svým klientům. Koncept má nadále v plánu expandovat.
Čtvrtek
09.07.2015
Zdeněk Viktora hledal pouze možnost přivýdělku ke stávající práci. Dnes je franšízantem Novodobé Sanitky na plný úvazek.
 

Jednou ze základních výhod franšízingu je pomoc a sdílení know-how, mezi mateřskou společností a podnikatelem. „Mým očekáváním při vstupu do Novodobé Sanitky bylo rozjet podnikání se značkou, která mi poskytne své dosavadní zkušenosti,“ vysvětluje Zdeněk Viktora a dodává, že po půl roce měl díky dobré franšízové spolupráci své podnikání v podstatě rozjeté a mohl se plně soustředit na rozvoj svého byznysu.

Pro neznalého by se mohl tento přepravní koncept zdát zbytečný, opak je však pravdou. „Mými typickými klienty jsou senioři, kteří si službu velmi chválí a stále se vracejí,“ vysvětluje Viktora na koho Novodobá sanitka cílí a dodává, že časté jsou také transporty maminek s dětmi. Služby sanitky využívají všichni, kteří si z jakýchkoliv důvodů přejí převoz sanitním vozem a nemají od lékaře nárok na zdravotní přepravu.

I přesto, že Viktora spolupracuje se značkou teprve 15 měsíců, hodnotí svůj byznys jako úspěšný. „Měsíčně najezdím s klienty zhruba 3600 až 4500 kilometrů,“ komentuje své pracovní vytížení Viktora. Vždy platilo, že nejlepší reklamou jsou spokojení zákazníci. Nejinak je tomu i v tomto případě.  „Neustále přibývají nový klienti, v podstatě mi již klienti sami dělají reklamu, protože si zkušenosti s naší službou si sdělují mezi sebou,“ dodává Viktora.

Každé velké rozhodnutí provázejí obavy. Jedním z nich může být i vstup do světa podnikání. Jaké jsou tedy rady člověka, který se nebál riskovat?  „Nebojte se do projektu vstoupit. Firma nové franšizanty plně podporuje a nabízí pomoc kdykoliv je potřeba,“ vysvětluje na základě svých osobních zkušeností Viktora a dodává, že oceňuje propracovaný koncept celého projektu, který je neustále inovován na základě praxe z reálného provozu byznysu.  

Zájemce o podnikání pod značkou Novodobá Sanitka si musí připravit 100 tisíc korun jako vstupní licenční poplatek, který mu umožní využívat značku po dobu pěti let. Následně si k nákladům musí připočíst také měsíční platbu, který činní 1 500 až 3 tisíce korun v závislosti na velikosti území, na kterém franšízant podniká. Nezbytným předpokladem je vlastní automobil a řidičský průkaz skupiny B. 


/1/
zobrazit více

Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014