Nově s kávou
Kavárny Coffeshop Company se staly jednou ze stálic kavárenského trhu v České republice. Nově tato značka přichází s konceptem Espress it by Coffeeshop Company, který nabízí zájemcům o podnikání příležitost franšízového podnikání bez licenčních poplatků. Model lze využít jak v nových, tak i stávajících kavárnách, případně jiných gastro provozech.
V rámci nového konceptu získá franšízový partner dodávku a montáž technologického setu, která bude financována formou měsíčních splátek nebo odběru kávy v závislosti na volbě franšízanta. Po celou dobu partnerství je pak franšízantovi zaručen bezplatný servis a nastavení přístrojů. Po uplynutí pěti let má franšízant možnost technologie vyměnit, případně je odkoupit.
Základem všech nabízených káv je 100% vysokohorská Arabica. Kromě kávy se návštěvníci kaváren mohou těšit také na široký výběr čajů, nealko nápojů a sladkostí. Pokud by nebyla tato nabídka pro klienty dostatečně široká, lze jí individuálně v každé provozovně rozšířit. Mateřská společnost svým partnerům nabízí nejen širokou škálu produktů, ale také osvědčené know-how a v neposlední řadě možnost spolupráce na vytvoření unikátního designu provozovny.
Rakouský kávový koncept Coffeshop Company, působí na trhu již od roku 1999 a jeho provozovny lze nalézt ve více než 30 zemích světa. Aktuálně se v České republice nachází 12 poboček Coffeshop Company a jedna mobilní kavárna určená pro eventy.
PŘEČTI ČLÁNKY
O otevření vlastní kavárny uvažoval Alexander Stamenov dlouho. Co ho přimělo připojit se k franšízové síti Coffeeshop Company?
O licence kaváren Coffeeshop Company je mezi uchazeči o franšízu zájem. I díky nim se tak letos síť poboček rozšíří do dalších lokalit.
Franšízanti Coffeeshop Company si mohou vybrat, jak velkou kavárnu chtějí provozovat. Kolik pak do ní musí investovat?
„Náklady spojené s rebrandingem poboček nikdy nenesou zcela naši franšízanti. Podílíme se na nich i my a pronajímatel prostor,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšízová síť realitních kanceláří i po 17 letech na trhu nachází prostor pro nové pobočky. Své portfolio nyní rozšíří i o možnosti investic.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...