Nový koncept Espress it je další možností spolupráce, kterou svým partnerům nabízí franšízová značka Coffeeshop Company. Lze jej využít ve stávajících provozovnách i zcela nových kavárnách.
Pátek
10.07.2015
Nový koncept Espress it by Coffeeshop Company je určen pro nové i stávající kavárny.
 

Kavárny Coffeshop Company se staly jednou ze stálic kavárenského trhu v České republice. Nově tato značka přichází s konceptem Espress it by Coffeeshop Company, který nabízí zájemcům o podnikání příležitost franšízového podnikání bez licenčních poplatků. Model lze využít jak v nových, tak i stávajících kavárnách, případně jiných gastro provozech.

V rámci nového konceptu získá franšízový partner dodávku a montáž technologického setu, která bude financována formou měsíčních splátek nebo odběru kávy v závislosti na volbě franšízanta. Po celou dobu partnerství je pak franšízantovi zaručen bezplatný servis a nastavení přístrojů. Po uplynutí pěti let má franšízant možnost technologie vyměnit, případně je odkoupit.

Základem všech nabízených káv je 100% vysokohorská Arabica. Kromě kávy se návštěvníci kaváren mohou těšit také na široký výběr čajů, nealko nápojů a sladkostí. Pokud by nebyla tato nabídka pro klienty dostatečně široká, lze jí individuálně v každé provozovně rozšířit. Mateřská společnost svým partnerům nabízí nejen širokou škálu produktů, ale také osvědčené know-how a v neposlední řadě možnost spolupráce na vytvoření unikátního designu provozovny. 

Rakouský kávový koncept Coffeshop Company, působí na trhu již od roku 1999 a jeho provozovny lze nalézt ve více než 30 zemích světa. Aktuálně se v České republice nachází 12 poboček Coffeshop Company a jedna mobilní kavárna určená pro eventy.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014