Společnost CENTURY 21 má téměř 7 tisíc kanceláří v 78 zemích světa.
Pondělí
13.07.2015
Realitní společnost CENTURY 21 má velké plány expanze. Hodlá u nás provozovat až 200 franšízových poboček.
 

Jsou společnosti, které nevyužívají při své expanzi franšízového partnerství a naopak jsou ty, které už jeho výhody objevily. Jednou z nich je i realitní kancelář CENTURY 21, která rozšiřuje svou síť poboček výlučně pomocí franšízy „Do konce tohoto roku jsme schopni zasmluvnit až 20 nových franšíz, avšak rychlost růstu sítě je mnohem více závislá na možnostech potenciálních franšízantů,“ dodává Jiří Hruška, obchodní ředitel společnosti CENTURY 21.

Hruška upozorňuje, že otevírání nových poboček především závisí na zájmu a schopnostech franšízových partnerů. Je tedy možné, že část z plánovaného počtu nových kanceláři, se otevře až v průběhu příštího roku. Za změnami v rozvojové strategii firmy stojí obsazení pozice generálního ředitele Ing. Lubomírem Milkem, který přinesl licenci společnost CENTURY 21 do České republiky, již v roce 2008.

Vlastní kancelář

Aktuálně má společnost CENTURY 21 celkem 45 poboček, z nichž jsou všechny franšízové.  Náklady na otevření nové kanceláře se liší. Je nutné si připravit několik set tisíc korun. „Náklady se skládají z pořízení či pronájmu prostor, souvisejících stavebních úprav, vybavení kanceláře nábytkem a potřebnými pracovními nástroji a z nákupu licence,“ vysvětluje Hruška a upozorňuje, že zřízení a následný provoz je pochopitelně nákladnější v Praze a naopak levnější v menších městech.

Správný čas

Krizová léta byly náročná pro všechny druhy podnikání. Jedním z výrazně zasažených oborů byl i realitní trh. Dnes se však ekonomice daří čím dál lépe, takže nastala ideální doba ke spuštění vlastního byznysu v tomto oboru. „Aktuálním trendem na realitním trhu je, díky klesajícím úrokovým sazbám a s tím souvisejícím růstem hypotečního trhu, převis poptávky nad nabídkou. Pro nás, stejně jako pro celý realitní trh, je to velmi dobrá zpráva,“ upozorňuje Hruška.

Základní vlastností, kterou musí splňovat každý, kdo si chce otevřít vlastní kancelář CENTURY 21 je především podnikatelský duch. „Jde o primární touhu podnikat v oboru realit a schopnost poskytovat klientům kvalitní službu,“ vysvětluje Hruška a připomíná, že mezi další důležité předpoklady franšízanta, patří vytrvalost, disciplína a schopnost vytvořit a řídit schopný obchodní tým. 


Populární na fóru

Jsme obchodníci, ne prodavači

Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...

3 komentář(e)
posledni 20.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Mobilní domy míří do Prahy

MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz  

2 komentář(e)
posledni 16.06.2012
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu

jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...

1 komentář(e)
posledni 04.04.2012
Asociace bez dvou realitek

Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...

2 komentář(e)
posledni 20.02.2012
Asociace bez dvou realitek

Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....

2 komentář(e)
posledni 14.02.2012
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda

myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.

1 komentář(e)
posledni 15.01.2012