Koncepce poradenství je založena na Nutriční typologii. Jedná se o systém – software, kde na základě diagnostiky, dotazování klienta a biochemického vyšetření krve dokáže Svět zdraví sestavit zcela individuální jídelníček „ušitý na míru“.
Úterý
14.07.2015
Jan Kvapil je franšízantem tří poboček Světa zdraví. Nezbytnou součástí jeho podnikání je kvalitní tým zaměstnanců.
 

Svět zdraví nabízí klientům pomoc v oblasti hubnutí a výživového poradenství. Jan Kvapil podniká pod touto značkou, již od roku 2011. „Hledal jsem koncept, který by měl smysl,“ vysvětluje Kvapil a dodává, že než se z něj stal franšízant, podnikal v bankovnictví, které ho dostatečně nenaplňovalo.

Franšíza výhodou

Základem každé společnosti jsou lidé, kteří v ní pracují. „Naučili jsme se dobře pracovat se zaměstnanci,“ vysvětluje Kvapil a dodává, že vzdělaný a profesionální tým je v tomto oboru základní podmínkou pro úspěšné podnikání.  

Franšízový systém je výhodný pro obě strany. Jak pro mateřskou společnost, tak pro každého jednotlivého franšízanta. „Jako jednu z velkých výhod franšízové spolupráce považuji to, že díky zavedené značce je jednodušší získávat zákazníky,“ vysvětluje Kvapil jeden z důvodů, které oceňuje na podnikání pod značkou Svět zdraví.

Zvýšený zájem

Největší zájem o naše služby zaznamenáváme na jaře, kdy si mnoho lidí dá novoroční předsevzetí, že zhubnou nebo se potřebují zbavit kil, která získali během svátků,“ vysvětluje Kvapil a dodává, že dalším obdobím, kdy je o služby Světa zdraví zvýšený zájem je doba předcházející letním prázdninám, kdy chtějí zákazníci zhubnout do plavek.

Zájemce o otevření své vlastní franšízové pobočky se musí připravit na investici v rozmezí 350 až 700 tisíc korun v závislosti na náročnost úprav a velikost provozovny. V této částce jsou zahrnuty veškeré náklady potřebné pro otevření pobočky. A to včetně franšízového poplatku, kompletního vybavení a zaškolení personálu.