Minimální prostor vhodný pro koncept Business place by měl mít 150 metrů čtverečních a nacházet se ve městě s alespoň 20 tisíci obyvateli.
Středa
15.07.2015
Coworkingová centra nabízí klientům snížení nákladů na kancelářské prostory. Koncept Business place věří franšíze.
 

Méně starostí a nákladů, to nabízí takzvaná coworkingová centra, která se rozvíjejí jako nový fenomén i v České republice. Společnost Trieste Praha na trhu provozuje koncept Business place přinášející podnikatelům službu sdílených kanceláří. Aktuálně fungují dvě pražská kancelářská centra, z nichž je jedno franšízové.

Franšízová spolupráce je pro nás výhodná. Franšízant finančně participuje na podnikání, a to ho nutí pracovat více, než kdyby byl pouze zaměstnancem,“ komentuje výhody franšizingu jednatel firmy Trieste Praha Ladislav Pelikán. Business place je určeno především pro malé a střední podnikatele a nabízí jim velikou univerzálnost nabízených služeb. Vedle sdílené kanceláře například notářské, účetní nebo překladatelské služby.

Vhodným umístěním pro Business place jsou centra měst, případně stávající kancelářské komplexy. Vedle Prahy jsou ideálním místem pro otevření nové kanceláře také další velká města jako například Brno, Ostrava nebo Plzeň.

Spektrum služeb, které Business place nabízí se neustále rozšiřuje a inovuje v souvislosti s měnícími se potřebami podnikatelů. „Mezi naše nové služby bude patřit od září zakládání firem s ručením omezeným v Německu,“ přibližuje novinku Pelikán

Potřebná počáteční investice do otevření nového kancelářského centra pod značkou Business place se pohybuje v rozmezí sta tisíců až do zhruba dvou milionů. Částka se odvíjí od velikosti a úprav vybrané pobočky.  Cena za licenci činní 400 tisíc korun.