Zlaté oblouky řeší problém
Pesimistická nálada ohledně dalšího působení v rámci celosvětově známého konceptu McDonald´s panuje mezi jeho franšízovými partnery v USA. Jedna z obav, které odhalil průzkum společnosti Janney Capital, se týká také jídel, která jsou v restauracích v zámoří podávána zákazníkům.
Nejde však o jejich kvalitu, nýbrž o pestrost jejich nabídky. Podle franšízantů totiž nabídka nezměněná od devadesátých let a počátku tohoto tisíciletí, nemůže konkurovat dynamičtěji se rozvíjejícím konkurenční sítím. „Na našem menu není nic, co by zákazníka ohromilo,“ řekl jeden z účastníků anonymního průzkumu.
Jak uvedla zpravodajská stanice CNN, McDonald´s o problému, který franšízanti nastínili, ví. Steve Easterbook, který se stal generálním ředitelem společnosti letos v lednu, slíbil oživení produktové nabídky, kterou můžeme v těchto fastfoodech najít. V květnu pak představil plán, který počítá s testováním nových sendvičů v prodeji a také změny toho, jak si zákazníci v restauracích McDonald´s své jídlo objednávají.
Průzkum mezi franšízovými partnery realizuje v České republice sama společnost McDonald´s. „Provádíme každoročně průzkum mezi našimi franšízanty. V této anonymní anketě nám naši licenční partneři mají možnost sdělit jak jsou spokojeni s vedením a směřováním společnosti a množstvím dalších otázek vycházejících od naší americké centrály. Výsledky tohoto průzkumu jsou interním materiálem,” říká Zuzana Svobodová, ředitelka komunikace McDonald's ČR.
PŘEČTI ČLÁNKY
V roce 2023 u nás otevřel jeden ze světově nejznámějších franšízových řetězců fast foodu šest nových restaurací. Jaké mají další byznysové plány?
Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.
Novou generální ředitelkou společnosti McDonald’s pro český a slovenský trh se stala Yuliya Badritdinova. Aktuálně tak má na starosti 3 trhy.
Fastfoodový gigant zahajuje kvůli proces ukončení svého byznysu v Rusku. Tamní trh opouští po 30 letech.
Žebříček největších světových franšíz ovládly fastfoody. Uspěly i značky působící v Česku.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...