Příležitost z Dánska
Děti rostou jako z vody a jejich potřeby se postupně mění. Právě pro ně jsou určeny produkty společnosti Flexa, která chce proniknout na český trh s nabídkou flexibilního nábytku, jež se přizpůsobuje svým dětským uživatelům. Stejně jako mnoho jiných zahraničních značek, chce využít ve svém rozvoji franšízové partnerství.
Podnikatelská příležitost
Počáteční investice do otevření vlastní designové pobočky se pohybuje mezi 120 až 150 tisíci euro. V této částce je zahrnuto vybavení obchodu nábytkem, zavedení obchodu, poplatek za značkovou licenci a další potřebné výdaje pro spuštění vlastního nábytkové provozovny.
Mateřská společnost se o své partnery nezapomíná starat. Franšízant za svůj vklad mimo jiné získá byznys plán a finanční rozpočet, veškeré školení managementu a obchodu, marketingový plán a pomoc s dynamickou kampaní nebo třeba podporu v komunikaci se zákazníky na sociálních sítích. Mezi základní požadavky, jejichž splnění společnost Flexa od svých partnerů očekává je zkušenost v retailové oblasti, vášnivá, energická, ale zároveň pragmatická osobnost. Jedním ze základních předpokladů pro získání licence je také komunikativní znalost anglického jazyka.
Obchody společnosti Flexa se nalézají v mnoha světových velkoměstech jako je například Paříž, Barcelona, Peking nebo Kodaň. Pro firmu pracuje pouze v Evropě více než 200 specializovaných zaměstnanců, kteří pracují ve třech výrobních provozech. V Asii má společnost vlastní textilní výrobu, což zajišťuje zdravotní nezávadnost a znalost původu použitých látek.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář