Koncept Flexa je založen na dětském nábytku, který se přizpůsobuje růstu dětí a jejich měnícím se potřebám.
Úterý
28.07.2015
Dánská značka Flexa usiluje o vstup na náš trh. Nabízí šanci vydělat dalším podnikatelům.
 

Děti rostou jako z vody a jejich potřeby se postupně mění. Právě pro ně jsou určeny produkty společnosti Flexa, která chce proniknout na český trh s nabídkou flexibilního nábytku, jež se přizpůsobuje svým  dětským uživatelům. Stejně jako mnoho jiných zahraničních značek, chce využít ve svém rozvoji franšízové partnerství.

Podnikatelská příležitost

Počáteční investice do otevření vlastní designové pobočky se pohybuje mezi 120 až 150 tisíci euro. V této částce je zahrnuto vybavení obchodu nábytkem, zavedení obchodu, poplatek za značkovou licenci a další potřebné výdaje pro spuštění vlastního nábytkové provozovny.  

Mateřská společnost se o své partnery nezapomíná starat. Franšízant za svůj vklad mimo jiné získá byznys plán a finanční rozpočet, veškeré školení managementu a obchodu, marketingový plán a pomoc s dynamickou kampaní nebo třeba podporu v komunikaci se zákazníky na sociálních sítích. Mezi základní požadavky, jejichž splnění společnost Flexa od svých partnerů očekává je zkušenost v retailové oblasti, vášnivá, energická, ale zároveň pragmatická osobnost. Jedním ze základních předpokladů pro získání licence je také komunikativní znalost anglického jazyka.

Obchody společnosti Flexa se nalézají v mnoha světových velkoměstech jako je například Paříž, Barcelona, Peking nebo Kodaň. Pro firmu pracuje pouze v Evropě více než 200 specializovaných zaměstnanců, kteří pracují ve třech výrobních provozech.  V Asii má společnost vlastní textilní výrobu, což zajišťuje zdravotní nezávadnost a znalost původu použitých látek.