Nejnovějším přírůstkém do rodiny Parky´s je nová provozovna v Praze na Karlově náměstí.
Středa
29.07.2015
Parky´s plánuje dále expandovat díky franšízovému partnerství. Aktuálně se připravuje vstup do Polska.
 

Mnoho lidí zná takzvaná hladová okna nebo kiosky, ve kterých se prodává různorodé občerstvení, u kterého si zákazník mnohdy nemůže být zcela jist původem ani kvalitou. Právě do těchto gastronomických vod, vnáší nový vítr koncept Kosteleckých uzenin Parky’s, který využívá franšízové spolupráce.

V současné době funguje celkem devět poboček, z nichž sedm je provozováno na základě franšízové spolupráce. Rozvoj sítě není zdaleka u konce. „V nejbližší době připravujeme otevření další vlastní filiálky v Obchodním centru Central v Kladně a do konce tohoto roku se chystáme počet vlastních provozoven dále rozšířit,“ přibližuje strategii společnosti Petr Štumpf, projekt manažer Parky’s.

Velké plány

Rozvoj celého konceptu je v letošním roce postaven na budování několika  vlastních provozoven, které se budou nacházet na lukrativních místech. Dále také otevření franšízových poboček formou shop-in-shop, což umožňuje nabízet i jiný sortiment, než jen hot dogy. Rozšiřování sítě Parky’s není omezeno pouze na území Česka.  „Plánujeme zahraniční expanzi, kdy dnes velmi úzce jednáme o realizaci provozovny Parky´s v Polsku s výhledem na další expanzi v tomto regionu,“ přibližuje Štumpf budoucí plány společnosti.

Základem každého podnikání jsou zákazníci a ani Parky´s není vyjímkou. Proto je důležité dobře promýšlet vznik každé pobočky.  „Jedná se především o velmi frekventované lokality jako vlaková nebo autobusová nádraží, případně rušná turistická místa,“ přibližuje Štumpf. Provozovatelům se osvědčilo také umístění v obchodních centrech, a to jak formou kioskového prodeje nebo klasické obchodní jednotky. Podle Štumpfa je jednou z výhod konceptu nízká prostorová náročnost.  

Ideální podnikatel

Momentálně hledáme zájemce disponující zkušeností s franšízou a provozující jiný nekonkurenční koncept," vysvětluje Štumpf a dodává, že je dobré, když mají tito lidé zkušenosti z gastronomie a především chuť se pustit do něčeho nového. Koncept Parky´s je však otevřen všem zájemcům o podnikání v tomto oboru, a to i těm, kteří nemají zkušenosti z kulinářského provozu. Ti se však musí připravit na to, že proces jejich školení a vstup do tohoto byznysu bude trvat delší dobu.

V Čechách je velká konkurence gastronomických konceptů a není jednoduché se v ní prosadit. „Pozitivní je, že již dnes se velká část zákazníků vrací k opakovanému nákupu a zkouší nové druhy hot dogů. I v tomto se snažíme vycházet zákazníkům vstříc a hot dogové portfolio neustále rozšiřovat o sezonní produkty,“ vysvětluje Štumpf a dodává, že vedle nabízeného sortimentu, oceňují zákazníci také design provozoven. Vedle klasických hot dogů hosté v provozovnách Parky´s naleznou také nabídku kávy a studených nápojů.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015