Nejnovějším přírůstkém do rodiny Parky´s je nová provozovna v Praze na Karlově náměstí.
Středa
29.07.2015
Parky´s plánuje dále expandovat díky franšízovému partnerství. Aktuálně se připravuje vstup do Polska.
 

Mnoho lidí zná takzvaná hladová okna nebo kiosky, ve kterých se prodává různorodé občerstvení, u kterého si zákazník mnohdy nemůže být zcela jist původem ani kvalitou. Právě do těchto gastronomických vod, vnáší nový vítr koncept Kosteleckých uzenin Parky’s, který využívá franšízové spolupráce.

V současné době funguje celkem devět poboček, z nichž sedm je provozováno na základě franšízové spolupráce. Rozvoj sítě není zdaleka u konce. „V nejbližší době připravujeme otevření další vlastní filiálky v Obchodním centru Central v Kladně a do konce tohoto roku se chystáme počet vlastních provozoven dále rozšířit,“ přibližuje strategii společnosti Petr Štumpf, projekt manažer Parky’s.

Velké plány

Rozvoj celého konceptu je v letošním roce postaven na budování několika  vlastních provozoven, které se budou nacházet na lukrativních místech. Dále také otevření franšízových poboček formou shop-in-shop, což umožňuje nabízet i jiný sortiment, než jen hot dogy. Rozšiřování sítě Parky’s není omezeno pouze na území Česka.  „Plánujeme zahraniční expanzi, kdy dnes velmi úzce jednáme o realizaci provozovny Parky´s v Polsku s výhledem na další expanzi v tomto regionu,“ přibližuje Štumpf budoucí plány společnosti.

Základem každého podnikání jsou zákazníci a ani Parky´s není vyjímkou. Proto je důležité dobře promýšlet vznik každé pobočky.  „Jedná se především o velmi frekventované lokality jako vlaková nebo autobusová nádraží, případně rušná turistická místa,“ přibližuje Štumpf. Provozovatelům se osvědčilo také umístění v obchodních centrech, a to jak formou kioskového prodeje nebo klasické obchodní jednotky. Podle Štumpfa je jednou z výhod konceptu nízká prostorová náročnost.  

Ideální podnikatel

Momentálně hledáme zájemce disponující zkušeností s franšízou a provozující jiný nekonkurenční koncept," vysvětluje Štumpf a dodává, že je dobré, když mají tito lidé zkušenosti z gastronomie a především chuť se pustit do něčeho nového. Koncept Parky´s je však otevřen všem zájemcům o podnikání v tomto oboru, a to i těm, kteří nemají zkušenosti z kulinářského provozu. Ti se však musí připravit na to, že proces jejich školení a vstup do tohoto byznysu bude trvat delší dobu.

V Čechách je velká konkurence gastronomických konceptů a není jednoduché se v ní prosadit. „Pozitivní je, že již dnes se velká část zákazníků vrací k opakovanému nákupu a zkouší nové druhy hot dogů. I v tomto se snažíme vycházet zákazníkům vstříc a hot dogové portfolio neustále rozšiřovat o sezonní produkty,“ vysvětluje Štumpf a dodává, že vedle nabízeného sortimentu, oceňují zákazníci také design provozoven. Vedle klasických hot dogů hosté v provozovnách Parky´s naleznou také nabídku kávy a studených nápojů.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014