29.07.2015

Chutný byznys

Parky´s plánuje dále expandovat díky franšízovému partnerství. Aktuálně se připravuje vstup do Polska.

Mnoho lidí zná takzvaná hladová okna nebo kiosky, ve kterých se prodává různorodé občerstvení, u kterého si zákazník mnohdy nemůže být zcela jist původem ani kvalitou. Právě do těchto gastronomických vod, vnáší nový vítr koncept Kosteleckých uzenin Parky’s, který využívá franšízové spolupráce.

Parky´s provozovna Chodov Foto Parky´s

Nejnovějším přírůstkém do rodiny Parky´s je nová provozovna v Praze na Karlově náměstí.

V současné době funguje celkem devět poboček, z nichž sedm je provozováno na základě franšízové spolupráce. Rozvoj sítě není zdaleka u konce. „V nejbližší době připravujeme otevření další vlastní filiálky v Obchodním centru Central v Kladně a do konce tohoto roku se chystáme počet vlastních provozoven dále rozšířit,“ přibližuje strategii společnosti Petr Štumpf, projekt manažer Parky’s.

Velké plány

Rozvoj celého konceptu je v letošním roce postaven na budování několika  vlastních provozoven, které se budou nacházet na lukrativních místech. Dále také otevření franšízových poboček formou shop-in-shop, což umožňuje nabízet i jiný sortiment, než jen hot dogy. Rozšiřování sítě Parky’s není omezeno pouze na území Česka.  „Plánujeme zahraniční expanzi, kdy dnes velmi úzce jednáme o realizaci provozovny Parky´s v Polsku s výhledem na další expanzi v tomto regionu,“ přibližuje Štumpf budoucí plány společnosti.

Základem každého podnikání jsou zákazníci a ani Parky´s není vyjímkou. Proto je důležité dobře promýšlet vznik každé pobočky.  „Jedná se především o velmi frekventované lokality jako vlaková nebo autobusová nádraží, případně rušná turistická místa,“ přibližuje Štumpf. Provozovatelům se osvědčilo také umístění v obchodních centrech, a to jak formou kioskového prodeje nebo klasické obchodní jednotky. Podle Štumpfa je jednou z výhod konceptu nízká prostorová náročnost.  

Ideální podnikatel

Momentálně hledáme zájemce disponující zkušeností s franšízou a provozující jiný nekonkurenční koncept," vysvětluje Štumpf a dodává, že je dobré, když mají tito lidé zkušenosti z gastronomie a především chuť se pustit do něčeho nového. Koncept Parky´s je však otevřen všem zájemcům o podnikání v tomto oboru, a to i těm, kteří nemají zkušenosti z kulinářského provozu. Ti se však musí připravit na to, že proces jejich školení a vstup do tohoto byznysu bude trvat delší dobu.

V Čechách je velká konkurence gastronomických konceptů a není jednoduché se v ní prosadit. „Pozitivní je, že již dnes se velká část zákazníků vrací k opakovanému nákupu a zkouší nové druhy hot dogů. I v tomto se snažíme vycházet zákazníkům vstříc a hot dogové portfolio neustále rozšiřovat o sezonní produkty,“ vysvětluje Štumpf a dodává, že vedle nabízeného sortimentu, oceňují zákazníci také design provozoven. Vedle klasických hot dogů hosté v provozovnách Parky´s naleznou také nabídku kávy a studených nápojů.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank