Originalitou k úspěchu

Nejvíce franšízových konceptů v oboru služeb patří do kategorie gastronomie. V poslední době platí, že většího úspěchu dosahují ty gastronomické koncepty, které svým zákazníkům dokáží nabídnout ono pověstné "něco navíc".
Úterý
04.08.2015
Restaurace The PUB vsadily na vlastnoruční čepování piva. Koncept Výtopna zaujme milovníky vlaků.
 

Česko je země restauracím a hospodám zaslíbená. Není proto překvapivé, že i některé franšízové koncepty se vydaly tímto směrem. Mnoha zákazníkům však dnes nestačí pouze zajít "na jedno", ale hledají originální místo, které by něčím vybočovalo z průměru.

Mezi taková místa patří například provozovny českého franšízového konceptu The PUB Pilsner Unique Bar. Tato síť restaurací se liší od konkurence využitím samoobslužných pivních píp, kde si může zákazník čepovat svůj oblíbený zlatavý nápoj dle libosti, přímo u svého stolu. Hospůdky nepůsobí pouze v Čechách, ale přivítaly také hosty v Rakousku, Německu nebo na Slovensku. „Preference hostů v jednotlivých zemích se příliš neliší, jsou to prostě lidé, které baví čepovat pivo,“ doplňuje Jaroslav Stuna, jednatel společnosti The PUB franchising.

Zájemce o licenci THE PUB se musí připravit na vstupní licenční poplatek ve výši 200 tisíc korun. Předpokládána investice do úpravy a vybavení restaurace začíná na 5 milionech korun. Franšízant také odvádí mateřské společnosti dvě procenta ze svého obratu. Pobočka musí mít alespoň 200 metrů čtverečných a je vhodné jí umístit do centra města s minimálně 50 tisíci obyvateli.

Pro milovníky železnice je pro změnu určena restaurace Výtopna, jež také pochází z Česka. Ta se od konkurence odlišuje originálním interiérem a především skutečností, že hostům nápoje přiváží modely vláčků, pohybujících se po modelové železnici. Její provozovny zákazník nalezne v Praze, Brně, Orlové a Ostravě.

Ten, kdo by chtěl podnikat s pomocí vlaků, si musí přichystat 200 až 300 tisíc korun jako vstupní licenční poplatek. A dále zhruba 5 milionů na úpravu a vybavení provozovny. Restaurace musí být umístěna ve městě s alespoň 30 tisíci obyvateli a je potřeba nalézt prostor o velikosti pohybující se kolem 200 metrů čtverečných.


Populární na fóru

Prodej podniku - nápadu

Jukněte na www.gastroreality.cz tam můžete vaši nabídku inzerovat. Je to portál zaměřený na prodej gastrorealit

3 komentář(e)
posledni 04.09.2018
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

3 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

3 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014