Akční franšíza
Práce s dětmi je ve srovnání s jinými oblastmi podnikání velmi specifická, mnoho lidí jí však nebere pouze jako zaměstnání, ale i jako poslání. Než se začala věnovat Michaela Ehrenbergerová práci se svými dětskými klienty, působila jako editorka v Českém rozhlasu. „O konceptu Go Kids jsem se dozvěděla před sedmi lety v době, kdy jsem byla na mateřské dovolené. Tehdy mě zaujalo znakování s miminky,“ přibližuje Ehrenbergerová první kontakt se společností.
Blížil se konec mateřské dovolené a Ehrenbergerová přemýšlela, co by po ní dělala. „Nejdříve jsem se zabývala kurzy, ale postupně se moje spolupráce s Go Kids rozšířila o montessori školku s dětským centrem,“ vysvětluje Ehrenbergerová a dodává, že jí práce baví, protože za ní vidí výsledky ve formě rozvíjeného potenciálu dětí.
Zároveň však upozorňuje, že práce s malými klienty není pro každého. „Děti jsou živé a i lidé, kteří se v tomto oboru pohybují, musí být trochu akčnější,“ upozorňuje Ehrenbergerová. Rozhodnutí vydat se na podnikatelskou dráhu právě tímto směrem, však vůbec nelituje. Po sedmi letech spolupráce se značkou Go Kids, by toto podnikání všem kteří o něm uvažují vřele doporučila.
Firma Nuerasoft, která koncept Go Kids center zastřešuje, nabízí v rámci franšízové spolupráce pomoc s vypracováním podnikatelského záměru a studií proveditelnosti. Dále pak nezbytné odborné zaškolení, certifikaci lektorů a podrobné manuály ke vzdělávacím programům. V neposlední řadě také pomoc s marketingovou prezentací pobočky.
Zájemce o otevření vlastního dětského centra, se musí připravit na poplatek začínající na 15 tisících korunách. Ten se odvíjí od velikosti území, pro které získá územní exkluzivitu. Licenční poplatky se odvíjejí od skutečnosti, kolik programů franšízant ve svém centru nabízí. Aktuálně je v provozu pět provozoven Go Kids center, z nichž jsou čtyři franšízové.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické