Důraz na kvalitu
Podnikat ve specifickém oboru estetické medicíny je náročné. Českému konceptu Amaryllis, v čele s MUDr. Zlatkou Takácsovou, se to však daří. „Odlišit se v maximální míře od konkurence, a to zejména vysokou kvalitou služeb, profesionalitou a neustálým zaváděním novinek,“ vysvětluje strategii firmy Juraj Slovák, obchodní ředitel MEDI HEALTH and BEAUTY.
Podle Slováka je důležité, aby všichni franšízanti Amaryllis byli ekonomicky i profesionálně silní. Společnost si zakládá na jejich pravidelném školení, kterým se snaží zajistit co nejlepší dovednosti, čimž zajišťují klientům kvalitu objednaných služeb. V případě, že se firma pohybuje v takovémto oboru, musí sledovat nejnovější trendy. „Máme mnoho novinek, které zavádíme do praxe, jsou to nové postupy při ošetřeních, nové přístroje, jež jsou vyvinuté a klinicky prověřené,“ říká Slovák.
Různorodí franšízanti
Každé podnikání láká jiný typ franšízantů, jejich výběr je vždy náročný. „V první řadě jsou to investoři, kteří nechtějí být jenom rentiéři, ale chtějí aktivně podnikat a věnovat se svému byznysu,“ prozrazuje Slovák a dodává, že z profesního hlediska převládají lékaři, kosmetičky, maséři nebo fyzioterapeuti.
„Na začátku spolupráce se zájemcem o franšízu probereme jeho potřeby, jestli chce zaměstnat jenom sám sebe nebo chce provozovnu s několika zaměstnanci. Následně vypracujeme podrobný podnikatelský záměr s exekutivou, zhodnocením daného regionu z hlediska potenciálu, konkurence a všech dalších relevantních skutečností,“ popisuje Slovák postup při kontaktu s novým franšízantem.
Vedle této analýzy, probíhá také vytvoření kompletního finančního rozpočtu pro otevření provozovny a její následné fungování. Podle Slováka firma předloží franšízantovi podrobný přehled zisků, který může očekávat. Na této smluvní části spolupráce má firma velký zájem, protože garantuje pod smluvní pokutou, že pokud franšizant nedosáhne slíbeného obratu, firma mu vyplatí předem stanovenoou částku.
Každá pobočka je jiná
Vhodné místo pro provozování pobočky Amaryllis se liší v závislosti na zvoleném konceptu. „Je to případ od případu a také od zvolené franšízy. Pro AMARYLLIS BEAUTY MOBILE není zapotřebí ani provozovna. Pro AMARYLLIS BEAUTY POINT je to spíše poblíž zastávek MHD nebo v jejich blízkém okolí a pro AMARYLLIS BEAUTY INSTITUT je důležité mít v okolí parkoviště,“ popisuje Slovák a dodává, že vzhledem k poskytovaným službám není nutností umístit provozovnu v přízemí, nicméně prostory musí být čisté a reprezentativní.
Rozjezd každého podnikání je těžký, proto franšízanti Amaryllis mohou těžit z výhodných vstupních podmínek, kterou jim mateřská společnost nabízí. První je neplacení vstupního poplatku a také pravidelné měsíční taxy z tržeb. Bonusem je vybavení provozovny za výhodné výrobní ceny a v neposlední řadě také kompletní marketingová podpora.
PŘEČTI ČLÁNKY
Jen jednu z 59 poraden, které pod touto značkou fungují, provozuje sám franšízor. Zhruba 60 procent franšízových poraden vlastní ženy.
Značka Naturhouse u nás působí už zhruba 15 let. Za tu dobu otevřela i s pomocí franšízantů bezmála 100 výživových poraden. Kdo se může stát majitelem dalších franšíz?
Filipa a Anetu Novákovi přivedla k myšlence podnikat s franšízou BodyBody maminka. Jaký byl start jejich byznysu?
Franšízová síť DepilConcept má v Česku již svého master-franšízanta. Ten ji chce rozšířit do míst s více jak 30 tisíci obyvateli.
Franšíza Body Express sází na franšízanty s manažerskými zkušenostmi. Pobočky mohou otevírat ve městech s více jak 10 tisíci obyvateli.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.