13.08.2015

Tradice v novém

Nový design prodejen Náš Grunt poprvé v Praze. Jedná se o první remodeling v historii společnosti.

Prodejny Náš Grunt přináší svým klientům produkty českých výrobců a farmářů. Nově pro ně byla otevřena franšízová pobočka na pražských Vinohradech, ta se od ostatních liší použitím nového vzhledu. „Jedná se o kompletně přepracovaný design, který odkazuje na tradici a poctivost,“ přibližuje Jiří Málek, jeden ze zakladatelů společnosti.

Náš Grunt, prodejna Vinohradská Foto Náš Grunt

Nový design se bude uplatňovat u všech nově otevřených poboček Náš Grunt. Na novou pobočku se může v první polovině září těšit také severomoravský Hlučín.

Praha nebyla první

Málek vysvětluje, že cílem úprav bylo omladit vzhled provozoven, které se výrazně neproměnily od otevření první filiálky v roce 2010. Pražská pobočka však není prvním místem, kde se mohli zákazníci setkat s touto novinkou. „Poprvé se nový design objevil v Uherském Hradišti, následně ještě byly provedeny některé finální úpravy,“ vysvětluje Málek a dodává, že reakce zákazníků na nový styl jsou pozitivní.

Tento vzhled bude nyní uplatňován u všech nově otevíraných poboček Náš Grunt. „Stávající provozovny budou v budoucnu pouze obohaceny o některé prvky,“ dodává Málek a upozorňuje, že podle plánů by mělo také dojít k výraznějším úpravám vzhledu  u některých větších starších filiálek.

Letní spolupráce

Co se týče fungování farmářských prodejen, i v obchodech Náš Grunt se projevuje sezonnost. „Léto je pro nás slabším obdobím, největší prodeje máme tradičně od podzimu do jara,“ vysvětluje Málek. Pro zákazníky je však v nabídce množství specifického zboží, které se váže k této části roku.  Firma spolupracuje se společností Fruitisimo a nabízí jejich zmrzliny. Dále zde lidé naleznou produkty související s grilováním, jako jsou ryby, maso, grilovací omáčky a podobně. V neposlední řadě se návštěvníci obchodů mohou těšit na sirupy, které lze využít pro výrobu limonád. 

Zájemce o franšízovou licenci Náš Grunt si musí připravit milion korun jako vstupní investici, v ní je obsaženo vše, co potřebuje pro rozjezd vlastního byznysu.  Částka mu zajistí nákup licence, vybavení prodejny, školení a první závoz zboží. Vhodný prostor pro provozovnu musí mít alespoň 40 metrů čtverečných a je vhodné, když se nachází ve městě s minimálně 15 tisíci obyvateli. 

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank