První samoobslužná prádelna QuickWash byla otevřena v dubnu roku 2014 jako pilotní projekt v Ostravě. Firma hledá franšízové partnery pro pobočky na území celé České republiky.
Úterý
01.09.2015
QuickWash otevře svou třetí pobočku. Franšízové provozovny by měly brzy následovat.
 

Koncept samoobslužných čistíren QuickWash nadále rozšiřuje svou pobočkovou síť pomocí vlastních provozoven a aktivně jedná s potenciálními franšízovými partnery. Již v červnu společnost otevřela svou druhou filiálku a na další  se brzy mohou těšit obyvatelé ostravské čtvrti Poruba.

 „Pobočka v Havířově je úspěšná podle našich očekávání, stále je však poměrně nová a zabíhá se,“ komentuje Tomáš Drga, ředitel firmy Primus, která za QuickWash stojí. Firma aktuálně jedná s několika potenciálními franšízanty o rozšíření podnikání do dalších měst.

Pouze kvalita nestačí

V dnešní době je potřeba nabízet nejen kvalitní služby,  ale zároveň k nim přidat něco navíc. Proto mnoho firem využívá různé klientské benefity a ani QuickWash není výjimkou. „Naším zákazníkům nabízíme věrnostní program. Každé desáté praní je pro ně díky speciální kartičce zdarma,“ přibližuje Drga.

Firma doposud rozšiřuje své služby pomocí vlastních provozoven. Stále hledá zájemce o franšízovou spolupráci. Každý franšízor preferuje u svých partnerů určité vlastnosti, které by měly korespondovat s firemní filozofií. „Ideální franšízant by měl být zapálený a měl by mít opravdovou chuť podnikat,“ vysvětluje Drga.

Úspěch nepřichází okamžitě

Podle něj je na začátku podnikání nutné, aby franšízový kandidát nalezl vhodné prostory a počítal s tím, že každý byznys potřebuje určitou dobu, než se rozjede podle představ. Zkušenosti firmy ukazují, že poté už je nutné pobočku pouze udržovat.Vhodné místo pro otevření čistírny musí mít rozlohu mezi 50 až 70 metrů čtverečných. Přívod vody a elektřiny, napojení na kanalizaci a ventilační systém. Důležitá je také možnost parkování a vhodná je i přípojka plynu.

Zájemce o vlastní samoobslužnou čistírnu si musí připravit zhruba 1,5 milionů korun. Vstupní licenční poplatek činní 60 tisíc korun. Marketingová taxa, kterou franšízant odvádí franšízorovi dosahuje 3% z obratu. Mateřská firma na oplátku nabízí podporu formou reklamy, potřebné manuály konceptu a mimo jiné také záruční servis strojů po dobu 24 měsíců. 


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014