Aktuálně funguje 47 podnikatelských klubů Business for Breakfast, jež sdružuje více než 480 podnikatelů.
Pátek
04.09.2015
Business for Breakfast hledá partnery do nových i zavedených lokalit. Alternativou k franšízovým pobočkám jsou takzvané Manažerské kluby.
 

Dostatek kontaktů a informací, je jedním ze základních potřeb každého úspěšného podnikatele.  Mnoho lidí pohybujících se v byznysu na vytváření své pracovní sítě nemá dostatek času nebo neví, jak si tato spojení vhodně udržovat. S tím jsou jim schopny pomoci kluby Business for Breakfast, jejiž členové spolu efektivně spolupracují na lokální úrovni.

Aktuálně se objevila možnost převzetí fungujícího klubu v severomoravské metropoli. „Zájemci mají příležitost odkoupit si již zavedenou franšízu přímo v Ostravě. Jedná se o velmi lukrativní oblast a velká výhoda je, že nový franšízant může čerpat z aktivit předchozího podnikatele a naskočit do již rozjetého byznysu,“ vysvětluje Kamila Zárychtová, master-franšízantka Business for Breakfast (B4B) pro Českou republiku .

Praha podruhé

Firma by ráda své aktivity rozšířila do Zlína a druhou možnost podnikání nabízí čerstvě i v hlavním městě. „Praha skýtá obrovský potenciál a příležitost budovat podnikatelské kluby. BforB v Praze mohou mít pouze 2 franšízoví partneři. Aktuálně tedy hledáme toho druhého,“ vysvětluje Zárychtová, jež přinesla britský koncept BforB v roce 2010 na český trh.

Vedle klasického franšízového modelu nabízí koncept BforB také možnost takzvaných Manažerských klubů, což je podnikatelská cesta, pro niž není potřeba získat franšízovou licenci. „Naše kluby fungují jako velmi efektivní způsob, jak si udržovat na osobní úrovni všechny kontakty, které kolem sebe máte. Vymysleli jsme tedy možnost, jak si podnikatel nebo firma může založit vlastní klub BforB pro své vlastní kontakty,“ vysvětluje Zárychtová.

Na stejné vlně

V každém podnikatelském konceptu musí adept na franšízovou spolupráci splňovat rozdílné požadavky. „Je velmi důležité, aby nový franšízant byl ztotožněn s filosofií a myšlenkou BforB, měl výborný zákaznický servis, organizační schopnosti a rád pracoval s lidmi,“ říká Zárychtová a dodává, že zásadní je pro partnera následovat a respektovat franšízový systém. Pokud je toho schopen, vše ostatní ho již mateřská firma naučí.

Zájemce o franšízovou licenci získá vedle provozního manuálu a marketingové podpory také územní exkluzivitu a možnost spolupodílet se na společné firemní kultuře. Po spuštění pobočky se mateřská společnost šest měsíců intenzivně stará o to, aby se nová filiálka dobře etablovala. Samozřejmá je úzká spolupráce po celou dobu partnerství.  .

Mnoho příležitostí

V BforB se nachází široká paleta podnikatelů, kteří svůj byznys provozují v mnoha oborech. „Naše podnikatelské kluby fungují nejvíc pro podnikatele, kteří mají na starosti získávání nových zakázek a obchodních příležitostí,“ připomíná Zárychtová a dodává, že mezi členy klubů se nacházejí lidé pohybující se například ve finančnictví a pojišťovnictví, realitách, marketingu a PR nebo právních službách.

Aktuálně se na území České republiky nachází 47 klubů, na jejichž provozu a rozvoji se podílí osm franšízových partnerů. Ve všech klubech sdružuje koncept více než 480 podnikatelů. Služba je určena především pro malé a střední byznysmeny.